خوش آمدید

پرسپولیس با دو گل از سد پیکان گذشت

پرسپولیس با دو گل از سد پیکان گذشت_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸:۴۵ امروز یکشنبه و با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به آخر رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان (دقیقه ۲۱- کارت زرد)، عبدالکریم حسن (۸۷ – ابوالفضل بابایی)، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون ارونوف (۸۰ – سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (۶۶- سعید صادقی)، امید عالیشاه (۶۶ – وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر.

ادامه مطلب
یکی از سیاست‌های دولت گسترش زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم است

ترکیب پیکان: محمد ناصری، ایمان اکبری (۶۲- امیرحسین صدقی)، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدحسین فلاح (۷۲ – معین عباسیان)، جواد آزاده، سامان نریمان‌جهان (۸۳ – افشین صادقی)، غلامرضا ثابت‌ایمانی، علی‌اکبر رنجبر (۴۵- مجتبی حق دوست)، علی قربانی و حامد پاکدل (۴۵- امیر شهیم).

پرسپولیس مطابق انتظار، بازی را هجومی اغاز کرد و در دقیقه یک، ضربه آزاد برای این تیم شکل گرفت که ضربه مهدی ترابی را ناصری به سختی دفع کرد. روی سانتر دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۵، عیسی آل‌کثیر با سر به توپ ضربه زد که ناصری درازکش توپ را در بغل گرفت. بازی از دقایق ۱۰ تا ۲۰ آرام جستوجو شد و توپ زیاد تر در میانه‌های زمین در گردش می بود.

در دقیقه ۲۰ و روی پاس علی قربانی، حامد پاکدل صاحب توپ شد و این بازیکن تصمیم عبور از محمدحسین کنعانی.زادگان را داشت که با خطای دفاع کننده پرسپولیس، مهاجم پیکان نقش بر زمین شد و کنعانی‌زادگان از داور کارت زرد دریافت کرد.

ادامه مطلب
۲ نماینده ایرانی رقابت‌های کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان به طلا رسیدند

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در دقیقه ۲۴ و روی نادرست بازیکن پیکان توپ به عبدالکریم حسن رسید و این بازیکن از فاصله‌ای به نسبت دوره عمل به شوت‌زنی کرد که توپ او را ناصری به سختی راهی کرنر کرد.

در دقیقه ۳۶ و در حالی که توپ در اختیار مهدی ترابی می بود، او به مسعود ریگی پاس داد و بازیکن پیکان در محوطه جریمه روی هافبک پرسپولیس مرتکب اشتباه شد و داور به سود پرسپولیس پنالتی خبرداد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان پشت توپ قرار گرفت و گل اول را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

بازیکنان پرسپولیس نیمه دوم را هم همانند نیمه اول هجومی اغاز کردند و در دقیقه ۵۱ برای این تیم در نزدیکی محوطه جریمه پیکان ضربه آزاد شکل گرفت که در یک رفت و برگشت توپ به ترابی رسید و او آن را به سمت دروازه پیکان سانتر که با ضربه سر کنعانی‌زادگان همراه شد و گل دوم پرسپولیس در دقیقه ۵۲ به ثمر رسید.

ادامه مطلب
ورزشگاه تختی میزبان لیگ بیست و چهارم تا چند هفته اول خواهد بود_تاشکن

بعد از به ثمر رسیدن گل دوم برای پرسپولیس، روی حرکت قشنگ ارونوف، توپ به عیسی آل.کثیر رسید و در حالی که هیچ بازیکن پیکان در کنار او وجود نداشت ضربه سر او با اختلاف مقداری به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۲، یک ضربه کرنر برای پیکان شکل گرفت و در محوطه جریمه توپ به احمد آژیر رسید و او ضربه‌ای به توپ داخل کرد و در حالی که توپ در اغاز ورود به دروازه قرار داشت، بیرانوند با یک سیو استثنایی مانع از گلزنی پیکانی‌ها شد و در ادامه عبدالکریم حسن توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۱ و روی کار تیمی زیبای بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه توپ به دانیال اسماعیلی.فر رسید و او توپ را تک ضرب به آل.کثیر پاس داد و این بازیکن در حالی که تک به تک با ناصری قرار داشت در شرایطی نامتعادل به توپ ضربه زد و دروازه‌بان توپ را دور کرد.

ادامه مطلب
پرسپولیس با جواب منفی ۸ بازیکن برای تمدید قرارداد روبه رو شد_تاشکن

در ادامه و این بار روی حرکت فردی ارونوف، او در مصافی تک به تک با دروازه‌بان پیکان قرار گرفت، اما ضربه او راهی به تور دروازه نداشت.

بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌های بسیاری فرد دیگر هم برای گلزنی داشتند که با بی‌دقتی بازیکنان این تیم توپ‌ها یکی بعد از فرد دیگر هدر می‌رفت. پرسپولیس با کسب ۳ امتیاز این بازی ۴۳ امتیازی شد و تیم پیکان هم ۲۰ امتیازی باقی ماند.



آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها