خوش آمدید

جزئیاتی از دو برنامه تحویل سال فرزاد حسنی در رادیو و تلویزیون

جزئیاتی از دو برنامه تحویل سال فرزاد حسنی در رادیو و تلویزیون_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، برنامه «آی نسیم سحری عید شد» با اجرای فرزاد حسنی به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی اختصاصی برنامه شبکه نسیم در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ است که به زمان ۱۲ ساعت از ساعت ۲۰ شب سه‌شنبه ۲۹ اسفندماه تا صبح یک فروردین ساعت ۸ صبح از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

این برنامه با تدارک قسمت‌های دلنشین، شاد و میهمان های درجه یک در عرصه‌های گوناگون کنار سفره هفت سین شما خواهند می بود.

اجرای فرزاد حسنی در اختصاصی‌ برنامه “سحر سال سه” 

اختصاصی برنامه زنده «سحر سال سه» سال تحویل کاری از گروه ورزش و تفریحات به تهیه کنندگی فریبرز گلبن و عباس پیری و با اجرای فرزاد حسنی و آرزو جعفرپور و با وجود افشین حسین‌خانی و با گزارشگری حمید پارسا و امیر عضد و با هماهنگی بابک شکری و این چنین به نویسندگی مهدی استاد احمد و  با همکاری الهام وحدت، مهدیه پهلوانی و حسن معین ساعت ۲۲ الی ۸:۳۰ صبح روی موج fm ردیف ۸۸ مگاهرتز روی آنتن رادیو جوان می‌رود.

ادامه مطلب
این جایزه حق تک تک بازیکنان تیم ملی است
آخرین مطالب

فریبرز گلبن تهیه کننده اختصاصی ‌برنامه “سحر سال سه” شبکه رادیویی جوان ضمن تشریح محتوا و قسمت‌های گوناگون این اختصاصی‌برنامه رادیویی گفت: اختصاصی ‌برنامه “سحر سال سه” شامل قسمت‌ها و آیتم‌های گوناگون و متنوعی است که از ساعت ۲۲ شب ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ اغاز و تا ساعت ۸ صبح ۱ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد و ما تلاش و توان خود را به کار گرفته‌ایم تا با محتوایی سرگرم کننده؛ برنامه‌ای مسابقه گونه، دلنشین و شگفت انگیز را به مخاطبان گرامی اراعه دهیم.

ادامه مطلب
کاشت ایمپلنت چشم برای کنترل دیابت

وی در ادامه افزود: اختصاصی ‌برنامه “سحر سال سه” رأس ساعت ۲۲ با نمایش “هفت سین ، مسابقه تلفنی با شنونده ها، گفتگو با نوازنده درامز و گفتگو با ندا قاسمی بازیگر سریال “نون خ” اغاز و با تبریک سال نو با گویش های گوناگون و گفتگو با سخنگوی دولت خاتمه خواهد یافت. 

پیش از این مدیر شبکه رادیویی صبا در نشست تشریح برنامه‌های رادیویی عید نوروز و رمضان به این مسئله اشاره کرده می بود برنامه شبکه نسیم تولیدی و ضبطی است و اگر نیاز به وجود زنده باشد با دقت به نزدیک بودن استودیوها پاسکاری می‌کنند.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
رادیو برای نمایشگاه کتاب چه برنامه هایی دارد؟_تاشکن

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها