خوش آمدید

می خواهیم آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان را تغییر دهیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

می خواهیم آرزوهای کودکان مبتلا به سرطان را تحول دهیم – تاشکن

آراسب احمدیان، در او مباحثه با خبرنگار مهر افزود: تلاش می‌کنیم تا آرزوهای فرزندانمان از بودن یا نبودن به چطور زندگی کردن در آینده تحول کند.

وی با گفتن آنکه محک سازمان آرزوهای بزرگ و همت‌های بلند است، او گفت: ما در محک متعهد بودیم که آرزوهای بزرگ در زمان‌های وعده داده شده به منفعت‌برداری برسد. این یک سیکل نیاز، عشق و ضمانت را به وجود اورده است و موتور محرک محک در همه این ۳۳ سال بوده است.

احمدیان با گفتن آنکه محک به طور سیستمی اداره می‌شود و امکان پذیر به نظر برسد همانند یک کارخانه عمل می‌کند، در ادامه گفت: محک، کارخانه‌ای است که محصول ارزشمندی تشکیل می‌کند؛ محصول محک، زندگی و حیات است که ارزشمندترین ودیعه خداوند به انسان‌ها است. ما در اینجا در حد خود پشتیبانی می‌کنیم تا ضروریات درمان کودکان فراهم شود؛ ۱۶ هزار کودک مبتلا به سرطان بهبودیافته که به مسیر زندگی باز می‌گردند؛ این داستان پیروزی، مورد قیمت است.

ادامه مطلب
شهاب زاهدی ناجی آویسپافوکوئاکا شد_تاشکن

وی با پافشاری بر این که خانواده بزرگ محک در سال‌های فعالیت خود فقط با ماندن در قسمت خیریه، عدم ورود به منفعت‌برداری از بودجه‌های دولتی، عدم ورود به عملیات تجاری و مدام با اتکا به مردم، مسیر خود را طی می‌کند، او گفت: امروز امیدوارانه آینده را نگاه می‌کنیم. در برنامه استراتژیک سه ساله خود، به تحول درمان بر پایه تازه ترین پروتکل‌ها و راه حلهای درمانی که در بهترین بیمارستان‌های دنیا اجرا می‌شود، فکر می‌کنیم و در مسیر آن قدم برمی‌داریم.

او گفت: همکاری سازنده و علمی با چندین بیمارستان در کشورهای گسترش یافته انجام شده است تا پزشکان ما با راه حلهای درمانی تازه آشنا شوند. زیرساخت‌های محک در حال گسترش دیجیتال است. مرکز تحقیقات محک دوره جدیدی از فعالیت خود را بر پایه داده‌های ناشی از درمان‌های تازه پیش می‌برد. بر همین مبنا امیدواریم بتوانیم بیشترین ظرفیت منفعت‌برداری را در بیمارستان داشته باشیم.

ادامه مطلب
ریکاوری پرسپولیسی‌ها در وجود علیرضا بیرانوند و هنانوف_تاشکن
آخرین مطالب

احمدیان در آخر او گفت: این آرزوهای بزرگ می‌تواند هم چنان لبخندهای امیدوارکننده‌ای بر لبان کودکان ما و خانواده‌هایشان بگذارد. ما تلاش می‌کنیم تا آرزوهای فرزندانمان از بودن یا نبودن، به چطور زندگی کردن در آینده تحول کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها