خوش آمدید

سرمربی سپاهان خبر از روزهای طلایی می‌دهد

سرمربی سپاهان خبر از روزهای طلایی می‌دهد


سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان او گفت: این تیم در بازی قبلی (روبه رو فولاد خوزستان) نتیجه مساعد خارج از خانه گرفت و می‌خواهیم به شرایط خوب قبلی بازگردیم.


به نقل از

ادامه مطلب
استقلال درمورد ابهامات قراردادها توضیح بدهد

خبرگزاری موج


، ژوزه مورایس شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار با گل‌گهر سیرجان در اصفهان افزود: نمی‌دانیم که فردا چه نتیجه‌ای به دست می‌آید، امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم و سریع به حالت عادی خود برگردیم.

وی اظهار کرد: در شرایطی که داریم باید فعالیت کنیم و اگر چیزی که می‌خواستیم را بدست نیاوردیم نباید دست از تلاش برداریم.

مورایس با اصرار بر این که تیم و بازیکنان خوبی داریم، اضافه کرد: احتمالا شرایط برخی اوقات بر وفق مراد ما نباشد اما باید تلاش کنیم و چیزی که می‌خواهیم را به دست بیاوریم.

وی با گفتن این که رامین رضاییان انرژی بسیاری دارد و بهترین بازی خود را انجام می‌دهد، او گفت: تیم باید فضای پشت رضاییان را جبران کند، پارسال مسعود ریگی این فضا را جبران می‌کرد و در ابتدای فصل کریمی و قربانی این فضا را پر می‌کردند.

ادامه مطلب
برنامه های تلویزیون در «دهه کرامت»_تاشکن

سرمربی تیم سپاهان در ادامه گفت: شرایط در کل سخت است اما تلاش می‌کنیم آن را بهتر کنیم، رامین هم باید فضای تشکیل شده را جبران کند.

وی با گفتن این که در ابتدای این فصل حسینی بازیکن تیم مس رفسنجان را می‌خواستیم اما میسر نشد، خاطرنشان کرد: برنامه عوض شد و اگر بخواهیم رامین رضاییان را قیاس کنیم، زیاد تفاوت کرده، بهتر شده و کارهای مهمی برای تیم انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: هیچ بازیکنی نیست که بدون خبر سرمربی داخل باشگاه شود، کارها به طور تیمی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم چیزی را گردن فردی دیگر بیندازیم، همه با هم مسوول اتفاقات هستیم.

سپاهان در آخرین بازی سال ۱۴۰۲ و در هفته بیست و یکم لیگ‌ برتر فوتبال سرزمین میزبان گل گهر سیرجان است؛ این بازی یکشنبه ۲۷ اسفند از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

ادامه مطلب
خانم‌های پرسپولیسی فردا در ورزشگاه آزادی حضور دارند

تیم سپاهان در زمان حاضر در رده چهارم لیگ برتر فوتبال سرزمین قرار دارد؛ این تیم در دیدار قبلی خود روبه رو فولاد خوزستان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها