خوش آمدید

شکایت سپاهان اصفهان از مدیرعامل پرسپولیس در کمیته استیناف رد شد

توطئه نکنند، پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

مدیرعامل پرسپولیس:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس او گفت: اگر توطئه‌ نکنند، باز هم قهرمان می شویم.


به گزارش

خبرگزاری موج


، رضا درویش در حاشیه برد دو بر صفر پرسپولیس روبه رو پیکان تهران او گفت: بازی زیاد خوبی انجام شد. احتمالا اگر از موقعیت‌های خود منفعت گیری می‌گردیم به پنج تا شش گل هم می‌رسیدیم.

ادامه مطلب
بیرانوند هم چنان محبوب قرمزهاست

مدیرعامل پرسپولیس افزود: تیم به حالت ایده آل خود باز می‌گردد و اگر هواداران صبوری کنند اتفاقات خوشی رخ می‌دهد

او درمورد طفره رفتن بازیکنان برای تمدید قرارداد با باشگاه اصرار کرد: اصلاً این چنین چیزی نبوده است. به طور ضمنی به بازیکنان گفتیم که بعد از تعطیلات پای میز مذاکره خواهیم نشست.

درویش تصریح کرد: اینجا خانه همه بازیکنان است و آمادگی این که هم چنان در خدمت آنها باشیم را دارند. باید ببینیم ابتدا تکلیف مالکیت باشگاه به کجا خواهد رسید و بودجه باشگاه به کجا می‌کشد.

او درمورد تعیین تکلیف مالکیت باشگاه او گفت: هم چنان شنیدیم به بانک خصوصی داده می‌شود اما تا این مدت عملیاتی نشده است. امیدوارم مشکلی برای این روال نداشته باشیم.

درویش در جواب به این که سال ۱۴۰۲ را چطور دیده است او گفت پرسپولیس همیشه سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد. بدهکاری‌های انباشته بسیاری داشتیم. گرفتن بازیکن و از همه مهم‌تر چه وقتی مشکلات قضاوت رفع می‌شود.

ادامه مطلب
استقلال ۲۱ فروردین به فروش می‌رسد_تاشکن

او به مشکلات قضاوت نیز اشاره گرد و او گفت: به رییس کمیته داوران می‌گویم باید ۲۰ دقیقه زمان اضافی برای دربی گرفته می شد اما می‌گوید این زمان در فوتبال مرسوم نیست.

درویش افزود: اگر دسیسه زیاد تر علیه ما انجام نشود باز هم قهرمان می‌شویم.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد آخرین حالت دریافت پول از سازمان لیگ بابت تبلیغات محیطی خاطرنشان کرد: من چندین و چند بار در رسانه‌ها گفتم اما آیا اثری از آن دیده اید؟! آقایان افکار عمومی برایشان اهمیتی ندارد. نه تنها امسال بلکه فصل‌های قبل هم یک ریال ندادند. بنا نیست به آن رسیدگی شود. بابت هر بازی ۵۵۰ میلیون تومان به شرکت گسترش و تجهیز می‌دهم. تبلیغات و بلیت فروشی هم به ما نمی‌رسد اما طبیعی است هوادار هم نمی‌بیند و انتظار دارد مشکلات حل شود.

ادامه مطلب
سریال «لوله کش های کاخ سفید» برای پخش از شبکه سه آماده می شود

او درمورد این که آیا مخاطب سخن بگویید‌هایش مهدی تاج یا حیدر بهاروند است او گفت: فرقی نمی‌کند. آن کس که حقوق حقه پرسپولیس بابت تبلیغات محیطی را نمی‌دهد و گوش نمی‌دهد باید پاسخگو باشد. احتمالا باید در فوتبال انقلاب شود تا آقایان سخن گوش بدهند.




آیا این خبر سودمند می بود؟



دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها