خوش آمدید

سنگ اندازی بیمه‌ها در مسیر پرداخت مطالبات داروخانه‌ها - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

بدهی ۶ هزار میلیاردی فراهم اجتماعی به داروخانه‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

شهرام کلانتری خاندانی، در او مباحثه با خبرنگار مهر او گفت: سازمان فراهم اجتماعی زیاد راحت می‌گوید، پول ندارد که مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت کند.

او گفت: سازمان فراهم اجتماعی نزدیک به ۶ هزار میلیارد تومان به داروخانه‌های سرپایی بدهکار است و تسویه نمی‌کند ولی همین سازمان برای چند روز تأخیر در پرداخت حق بیمه کارگری، داروخانه‌ها را بلافاصله جریمه می‌کند.

کلانتری در ادامه گفت: مدیران سازمان فراهم اجتماعی در عمل به قانون ترک فعل دارند. ما به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شکایت بردیم ولی تنها موضوعی که مورد علاقه کمیسیون اصل ۹۰ است دخالت دادن پلتفرم‌ها در توزیع اینترنتی دارو است و در کمال شگفتی به نوشته به این مهمی ورود نمی‌کنند.

وی اصرار کرد: اگر در روزهای باقی مانده از سال ۱۴۰۲، با داروخانه‌ها تسویه نکنند؛ داروخانه‌ها هم نقدینگی ملزوم برای تسویه‌های آخر سال را ندارند و مجبورند ابتدای سال ۱۴۰۳ نسخه‌ها را آزاد بپیچند و تقصیر به طور کامل فهمید سازمان فراهم اجتماعی است.

ادامه مطلب
باید پزشکی سنتی را کنار بگذاریم/ دقت به هوش مصنوعی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها