خوش آمدید

استان قزوین در جمعیت ساماندهی شده بانوان ورزشکار رتبه دوم کشوری را کسب کرد 

استان قزوین در جمعیت ساماندهی شده بانوان ورزشکار رتبه دوم کشوری را کسب کرد 


به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست صمیمی روسا و نواب رئیس هیئت های ورزشی استان با استاندار قزوین شنبه شب در تالار ایرانیان برگزار شد. 

دراین نشست که عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری، سعید وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان و مدیران ورزش شهرستانها نیز وجود داشتند   تعدادی از روسای هیئتهای ورزشی مطالبات خود را نقل کردند.  

ندا پاکدامن مسئول امور ورزش بانوان استان قزوین در این نشست او گفت: در حوزه بانوان همکاری مدیرکل بسیارخوب بوده و از اصحاب رسانه سپاس می کنیم که نقش مهمی در خبر رسانی و ترویج ورزش استان داشته اند. 

پاکدامن فرمود: استان قزوین از نظر جمعیت سازمان یافته ورزش بانوان رتبه دوم کشوری را کسب کرده که بیانگر تلاش های انجام شده است.

ادامه مطلب
نارضایتی از کیفیت خودروهای داخلی به اوج خود رسید
آخرین مطالب

مسئول امور ورزش بانوان استان تصریح کرد: در پایگاه ورزش قهرمانی دچار چالش هستیم و بعضی اوقات نفرات در یک سطح نیستند که بایستی برای همه افراد برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

او گفت: از سال آینده معارفه تازه فقط برای قهرمانان خواهد می بود تا سطح بندی کلاسها در سطح قهرمانی باشد.

پاکدامن اظهارداشت: در میزبانی مسابقات قهرمانی سرزمین حتما یک ماه قبل باید به اداره کل ورزش اظهار شود و انعکاس خبری با پشتیبانی رسانه ها جدی گرفته شود و خبرهای این رویدادها در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا مردم در جریان برنامه های ورزشی قرار گیرند.

ادامه مطلب
ایران از موفق ترین صادرکنندگان دارو در منطقه است - تاشکن

این مدیر ورزشی فرمود: در گروه جامعه مقصد رده سنی صفر تا شش سال که گرو ه بنیادین است مورد دقت قرار دارد و بایستی در برنامه ریزی ها لحاظ شود و گروه سنی سالمندان نیز مغفول نماند و ورزش پیش کسوتان و سالمندان در ورزش همگانی جدی گرفته شود. 

استان قزوین در جمعیت ساماندهی شده بانوان ورزشکار رتبه دوم کشوری را کسب کرد 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مسئول امور ورزش بانوان استان قزوین اظهارداشت: یک پیوستار فرهنگی در کنار ورزش قهرمانی و همگانی داریم که نواب هیئتها باید مورد دقت قرار گیرد.

پاکدامن او گفت: امسال چهار مطرح ملی داشتیم که مطرح تشکر از برترین های حجاب و عفاف مورد دقت قرار گرفت و مراسم تشکر از ورزشکاران، مربیان، داوران و والدین امسال برگزار شد و سال یانده نیز مورد دقت خواهد می بود.

ادامه مطلب
بیتا فرهی سه شنبه به خاک سپرده می بشود

وی در خصوص برتری های سال آینده نیز فرمود: برگزاری دوره های مربیگری، قضاوت درجه یک و اعزام به دوره های بین المللی در برتری سال آینده است.

استان قزوین در جمعیت ساماندهی شده بانوان ورزشکار رتبه دوم کشوری را کسب کرد 

پاکدامن اضافه کرد: در قسمت بانوان ۱۶ رشته آمایشی داریم و باید مربیان ملی و جهانی بیشتری داشته باشیم و در این راستا شناسایی و جذب حامیان مالی باید مورد دقت قرار گیرد. 

در ادامه تعدادی از روسای هیئت های ورزشی مطالبات خود را با استاندار نقل کردند.

انتهای مطلب



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها