خوش آمدید

پسران استقلال به شما افتخار می کنیم!

پسران استقلال به شما افتخار می کنیم!


نکونام:

سرمربی تیم فوتبال استقلال که تیمش نمایشی ضعیف و دور از انتظار در دربی داشت به جای شرکت در نشست خبری در مطلب فضای مجازی به تمجید از کارکرد بازیکنانش در این دیدار پرداخت!

ادامه مطلب
گوگل ویس چیست؛ معارفه ویژگی ها + آموزش خرید_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، صد و سومین دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی بدون گل به آخر رسید که تفکرات جواد نکونام پررنگ ترین تاثییر را در نمایش ضعیف و کسل کننده این بازی داشت.

سرمربی استقلال که برای نباختن و گرفتن یک امتیاز داخل زمین شده می بود در اکثر دقایق تیمش را وادار به دفاع کردن و فرو رفتن در لاک دفاعی کرد تا اجازه ارایه فوتبال قشنگ به پرسپولیس را ندهد.

با این حال نکونام که در کاری غیرحرفه ای حاضر نشد در نشست خبری سپس از بازی شرکت کند در رابطه بد بودن تیمش اظهار نظری داشته باشد، با انتشار کردن یک استوری به تمجید از بازیکنانش پرداخت.

در مطلب سرمربی آبی ها آمده است: « پسران استقلال به شما افتخار می کنیم و تا لحظه آخر برای نام استقلال کنار هم خواهیم جنگید. شما در هر بازی تا آخرین نفس جنگیده و واژه غیرت را معنی کردید. می دانیم تنهاییم، می دانیم در جنگ نابرابر هستیم اما تا هنگامی هواداران کنارمان می باشند از هیچ دشمنی باکی نیست.»

ادامه مطلب
پرسپولیس امشب با غیرت فقط می‌تواند صعود کند!




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها