خوش آمدید

مریم مومن در جمع مجریان تحویل سال شبکه تهران

مریم مومن در جمع مجریان تحویل سال شبکه تهران


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، شبکه‌های سه و دو سیما با دو اختصاصی برنامه «سال نو» و «شب عیدی» به آنتن رسیده‌اند و حتی به مراتب توانسته‌اند ضعف برخی از سریال‌های این روزهای رمضانِ تلویزیون را هم بپوشانند. این در حالی است که شبکه یک با «ایران دوست‌داشتنی» از امشب به شکل اختصاصی به آنتن می‌رسد و «بهار جان» هم از فردا شب به آنتن شبکه تهران.

اما اتفاق دلنشین در «بهار جان» اختصاصی برنامه شبکه تهران وجود سپند امیرسلیمانی و مریم مومن به گفتن مجریان اختصاصی‌های نوروزی است. این اختصاصی برنامه عیدانه و نوروزی از یکشنبه تا چهارشنبه اول فروردین‌ماه روی آنتن خواهد می بود که ابوالفضل آقاخانی به گفتن مجری مهم این اختصاصی خواهد می بود. 

قرار است روزهای یکشنبه و دوشنبه از ساعت ۲۲:۴۵ تا ۱:۴۵ دقیقه بامداد روی آنتن برود و سه‌شنبه از ساعت ۱۹ تا ۸ صبح روز چهارشنبه به آنتن می‌رسد.

ادامه مطلب
رئیس‌جمهور آمریکا اولین فرمان اجرایی درزمینه هوش مصنوعی را امضا کرد

«بهار جان» با دعوت از میهمانان اختصاصی، او گفت‌وگویی صمیمانه با رویکرد ماه مبارک رمضان و نوروز، خاطرات و شنیدنی‌های جذابی را اینده مخاطبان قرار دهد. این چنین اجرای زنده استندآپ کمدی با وجود کمدین‌های معروف یکی از قسمت‌های دیدنی و خاص این اختصاصی برنامه است که در فواصل وقتی گوناگون به «بهار جان» می‌آید.

دعوت از گروه‌های موسیقی محلی، آیینی و خوانندگان جوان از آیتم‌های دلنشین و دیدنی این اختصاصی برنامه است؛ این چنین این اختصاصی برنامه برای تعامل و ربط دوسویه با مخاطبان خود، آیتم میدانی، گزارش مردمی با نوشته نوروز و ماه رمضان را تدارک دیده است که دیدنی می‌شود.

ادامه مطلب
پلی استیشن 5 پرو به گمان زیادً تا آخر سال 2024 اراعه می‌بشود

اختصاصی برنامه زنده «بهار جان» کاری از گروه اجتماعی است که در شب‌های پایانی سال و برای تحویل گرفتن سال تازه در چند شب از شبکه تهران سیما پخش می‌شود.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها