خوش آمدید

تسلا به‌دلیل تصادف کارمندش با یک موتورسوار، 42 میلیون دلار جریمه شد

تسلا به‌علت تصادف کارمندش با یک موتورسوار، ۴۲ میلیون دلار جریمه شد


هیئت منصفه ایندیاناپلیس تسلا را ۷۰ درصد مسئول یک تصادف در سال ۲۰۱۷ تشخیص داد که طی آن خودروی کامیون فورد متعلق به یکی از کارمندان شرکت و یک موتورسوار با یکدیگر تصادف کردند. انگارً این تصادف به قطع عضو و صدمه مغزی موتورسوار منجر شده است و تسلا اکنون باید بیشتر از ۴۲ میلیون دلار خسارت پرداخت کند.

بر پایه گزارش CNBC، هیئت منصفه در حکم خود او گفت که «کریستوفر دوگان»، موتوسوار، ۳۰ درصد مسئول این حادثه بوده است و همین امر علت‌شده تا جریمه تسلا از ۶۰ میلیون دلار به ۴۲ میلیون دلار افت اشکار کند. این چنین انگارً وکلای دوگان به‌جستوجو دریافت غرامت ۱۹۱ میلیون دلاری بوده‌اند.

تصادف کارمند تسلا با موتورسوار

تسلا به‌علت تصادف کارمندش با یک موتورسوار، ۴۲ میلیون دلار جریمه شد ۱۴

در جریان این تصادف، دوگان از یک پمپ بنزین خارج شده و در «خط ترافیک سمت راست» درحال حرکت می بود که «کایل کازوبا»، کارمند تسلا با فورد متعلق به این شرکت، با موتورسیکلت او تصادف کرد و علتشد صدمات بسیاری به او داخل شود.

ادامه مطلب
اپل از انتشار کردن اپ همانند‌ساز ویندوز در اپ استور جلوگیری کرد_تاشکن

وکلای تسلا از شرکت Quinn Emanuel استدلال کرده بودند که کازوبا سهل‌انگاری نکرده است و دوگان در حال جستوجو‌کردن یک ماشین بوده و همین امر علتشده تا کارمند تسلا فهمید وجود دوگان نشود. از نظر دیگر، وکیل دوگان استدلال کرده که کازوبا برای رسیدن به محل کار خود عجله داشته و همین امر علتتصادف آن‌ها شده است.

تسلا در سال ۲۰۲۴ روال نامساعدی داشته است و اکنون این خسارت ۴۲ میلیون‌دلاری نمونه فرد دیگر از شرایط زیاد بد غول سازنده خودروهای برقی محسوب می‌شود. غول خودروسازی تاج‌و‌تخت خود به‌گفتن بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای برقی در جهان را به BYD چین واگذار کرده و همین امر علتشده است تا از ابتدای سال تا بحال، سهام این شرکت خودروسازی تقریباً ۲۳ درصد افت اشکار کند.

ادامه مطلب
ایلان ماسک لایق دریافت بسته حقوقی خود نیست_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها