خوش آمدید

کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل I/O در اردیبهشت برگزار خواهد شد

کنفرانس گسترش‌دهندگان گوگل I/O در اردیبهشت برگزار خواهد شد


گوگل رسماً خبرداد که کنفرانس گسترش‌دهندگان I/O امسال آن در تاریخ ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد. غول فناوری زیاد تر سرویس‌های جدیدی را در این کنفرانس معارفه می‌کند و حتی بعضی اوقات اوقات ناظر محصولات سخت‌افزاری جدیدی هستیم. طبق معمولً تیزرهایی برای دستگاه‌های پیکسل آینده نیز در آن وجود دارد.

همانند هر سال، گوگل زمان برگزاری اتفاقات خود را با چند پازل اظهار کرده است. این پازل‌ها در کل شامل ۱۵ مورد خواهد شد و بعد از کامل کردن همه آن‌ها، گوگل اظهار می‌کند که کنفرانس گسترش‌دهندگان I/O سال ۲۰۲۴ چه وقتی برگزار خواهد شد و امسال نیز یک بار دیگر ناظر اتفاقات یک روزه خواهیم می بود.

کنفرانس گسترش‌دهندگان گوگل I/O در اردیبهشت برگزار خواهد شد ۱۴

در این پازل‌ها، کاربران باید مسیری را تعیین کنند تا یک سنگ مرمر به مقصد اشکار‌شده برسد. احتمالا انجام این پازل ساده به‌نظر برسد، اما همانطور که گفتیم، باید ۱۵ با این کار را انجام دهید تا بتوانید خودتان تاریخ برگزاری کنفرانس را مشاهده کنید. یقیناً اکنون افراد فرد دیگر این پازل‌ها را تکمیل کرده‌اند تا تاریخ برگزاری کنفرانس گوگل I/O اشکار شود.

ادامه مطلب
متا به نقض قوانین بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا متهم شد_تاشکن

در حالی که I/O کنفرانس مخصوص گسترش‌دهندگان است، اما همیشه نکات جذابی برای مصرف‌کنندگان در آن وجود دارد. به‌گفتن مثال، در سخنرانی مهم کنفرانس به گمان زیادً به برخی از ویژگی‌های آینده دستگاه‌های پیکسل و سیستم عامل اندروید اشاره خواهد داشت. این چنین غول موتور جستجو به گمان زیادً درمورد تازه ترین پیشرفت‌های خود در عرصه هوش مصنوعی نیز خبر‌رسانی خواهد کرد.

گوگل I/O اولین بار در سال ۲۰۰۸ به گفتن پلتفرمی برای ربط با جامعه گسترش‌دهندگان و تشویق آن‌ها برگزار شود و اکنون به یک اتفاقات سالانه موردانتظار در دنیای فناوری تبدیل شده است.

ادامه مطلب
گوگل برای گسترش هوش مصنوعی، دارایی‌های مهم خود را قربانی می‌کند



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها