خوش آمدید

جام قهرمانی اتحادیه در دستان لیورپول

لیورپول به جمع صعودکنندگان یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا پیوست


دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا با اشکار شدن چهره همه تیم‌های صعودکننده به مرحله بعدی مسابقات، به آخر رسید.

ادامه مطلب
هیچ گروه موسیقی مجوز برای جام ملت‌های آسیا از وزارت ورزش و ارشاد ندارد


به نقل از

خبرگزاری موج


، در ادامه بازی‌های دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، شب قبل (پنجشنبه) چهار بازی همزمان از ساعت ۲۳:۳۰ به زمان تهران برگزار شد که در پرگل‌ترین آنها، تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد، مهمان خود، اسپارتاپراگ جمهوری چک را با نتیجه ۶ بر یک در هم کوبید.

داروین نونیس در دقیقه ۷، بابی کلارک در دقیقه ۸، محمد صلاح در دقیقه ۱۰، کودی خاکپو در دقایق ۱۴ و ۵۵ و دومنیک سوبوسلای در دقیقه ۴۸ گل‌های لیورپول را به ثمر رساندند و ولیکو بیرنانچویچ در دقیقه ۴۲ تنها گل اسپارتاپراگ را زد.

به این ترتیب، لیورپول با برتری ۱۱ بر ۲ در کل دو بازی رفت و برگشت به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

در انگلیس، تیم فوتبال برایتون با وجود برتری یک بر صفرش روبه رو رم که حاصل تک گل دقیقه ۳۷ دنی ولبک می بود، موفق نشد باخت ۴ بر صفر بازی رفت را جبران کند و به این ترتیب نماینده ایتالیا با برتری ۴ بر یک در کل دو بازی رفت و برگشت صعود کرد.

ادامه مطلب
در ظرف دو دقیقه از صعود به فینال بازماندیم_تاشکن

بایرلورکوزن هم دیگر تیم صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا می بود که یقیناً به روشای نفس‌گیر این کار را انجام داد. شاگردان ژابی آلونسو در خانه روبه رو قره‌باغ آذربایجان در حالی که تا دقیقه ۷۲، دو گل از حریف ۱۰ نفره‌شان عقب بودند، کامبک رؤیایی زدند و در عرض ۲۰ دقیقه سه گل زدند که دو تای آخر آن در زمان‌های تلف شده می بود.

عبدالله زبیر در دقیقه ۵۸ و جونینیو در دقیقه ۶۷، گل‌های قره‌باغ را زدند و در این بین (در دقیقه ۶۲) جعفر قلی‌اف، دفاع چپ این تیم اخراج شد. این اتفاق کار لورکوزن را برای جبران گل‌های خورده آسان‌تر کرد و ژرمی فریمپونگ در دقیقه ۷۲ و پاتریک شیک دو بار در دقایق ۳+۹۰ و ۷+۹۰ گلزنی کردند. به این ترتیب نماینده آلمان با نتیجه ۵ بر ۴ در کل دو بازی پیروز شد و صعود کرد.

ادامه مطلب
گواردیولا هم چنان طرفدار منچستر یونایتد است_تاشکن

در آخرین بازی هم تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه ۲ بر یک، مهمان پرتغالی‌اش اسپورتینگ لیسبون را از پیش رو برداشت و با دقت به تساوی یک – یک بازی رفت، شاگردان جان‌پیرو گاسپرینی به‌گفتن سومین تیم ایتالیایی در جمع هشت تیم برتر جام قرار گرفتند.

با اشکار شدن چهره همه تیم‌های صعودکننده به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا که شامل میلان، رم، آتالانتا، بنفیکا، مارسی، وستهام، لیورپول و لورکوزن می‌شود، قرعه‌کشی دو مرحله بعدی این مسابقات امروز برگزار خواهد شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها