خوش آمدید

روسیه صادرات نفت را افزایش می دهد

روسیه صادرات نفت را افزایش می دهد

به نقل از خبرگزاری برنا، خبرگزاری تاس گزارش کرد پاول سوروکین، معاون اول وزیر انرژی او گفت: حالت پایدار است، اما تشکیل اولیه پالایشگاهی، کمتر خواهد می بود. او گفت: نگرانی در خصوص اراعه سوخت در بازار داخلی وجود ندارد.

روسیه از ابتدای سال میلادی تا بحال، به علت نقص فنی و حملات پهپادی اوکراین، با اختلالات متعدد در فعالیت پالایشگاهی روبرو شده است.

اوکراین روز چهارشنبه برای دومین روز، حملات پهپادی سنگین به پالایشگاه‌های نفت روسیه انجام داد که علتآتش سوزی در بزرگترین پالایشگاه شرکت روسنفت شد. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، این حملات را تلاشی برای اخلال در انتخابات ریاست جمهوری این هفته کشورش خواند.

روسیه که دومین صادرکننده بزرگ نفت در جهان بعد از عربستان سعودی است، پیش از این با مقصد ثابت نگه داشتن قیمتها، ممنوعیت صادرات بنزین را به زمان ۶ ماه از اول مارس خبرداد. قیمت بنزین برای رانندگان و کشاورزان در بزرگترین صادرکننده گندم در جهان در اغاز انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تا ۱۷ مارس، نوشته حساسی است.

ادامه مطلب
راه حل پیشنهادی برای فروش تک نسخه‌ای تجهیزات پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

داده‌های منبع های صنعتی و محاسبات رویترز مشخص می کند صادرات محصولات نفتی روسیه در فوریه، ۱.۵ درصد نسبت به ماه قبل افت یافته و به ۹.۹۴۳ میلیون تن رسیده است.

مطابق داده‌های منبع های بازار، کل صادرات محصولات نفتی از طریق بنادر بالتیک پریمورسک، ویسوتسک، سن پترزبورگ و اوست لوگا در ماه میلادی قبل، ۱۱.۴ درصد نسبت به ژانویه افزایش یافت و به ۵.۸۸۶ میلیون تن رسید. صادرات سوخت از طریق بنادر دریای سیاه و آزوف روسیه در فوریه، با ۱۸.۸ درصد افت نسبت به ماه قبل، به ۳.۲۶۵ میلیون تن رسید.

ادامه مطلب
افشین سلیمی به فینال مسابقات ووشو راه پیدا کرد

صادرات محصولات نفتی از بنادر مورمانسک و آرخانگلسک در قطب شمال روسیه در ماه میلادی قبل، با ۳۴ درصد افت نسبت به ژانویه، به ۱۱۳ هزار و ۹۰۰ تن رسید.

بر پایه داده‌های منبع های و محاسبات رویترز، بارگیری صادرات سوخت در بنادر خاور دور روسیه در فوریه، ۸.۸ درصد افزایش یافت و به بیشتر از ۶۷۸ هزار تن رسید.

روسیه و اوکراین در جنگ تقریبا دو ساله‌ای که هیچ نشانه‌ای از آخر ندارد، زیرساخت‌های انرژی یکدیگر را مقصد قرار داده اند تا خطوط تدارکات و تدارکات را مختل کرده و روحیه مخالفان خود را تضعیف کنند.

بر پایه گزارش رویترز، صادرات نفت، فرآورده‌های نفتی و گاز طبیعی، بزرگترین صادرات روسیه و منبع مهم درآمد ارز خارجی برای اقتصاد ۱.۹ تریلیون دلاری این سرزمین است و جایگاه مسکو را صدر سیاست انرژی جهان، ضمانت می‌کند.

ادامه مطلب
روایت محیا دهقانی از حالت امروز تلویزیون و یک توصیه_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها