خوش آمدید

چالش‌های سرُم سازان و درخواست از سازمان غذا و دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

چالش‌های سرُم سازان و خواست از سازمان غذا و دارو – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، در جلسه بازخوانی شرکت‌های سرُم سازی که با وجود مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های سرم سازی ضمن تقدیر از پیگیری‌های سازمان غذا و دارو در انجام پرداخت‌ها و از بین بردن مانع ها تشکیل، خواستار حمایتبیشتر از پیش در فراهم سرُم شدند.

این چنین با قیاس موجودی سرُم تولیدی سال قبل نسبت به سال تازه حالت ۷ برابری تشکیل را زیاد مطلوب برسی کردند و اذعان داشتند، همانطور که در سخت‌ترین شرایط فراهم در کنار سازمان بوده‌اند، هم چنان و با انگیزه و انرژی مضاعف در کنار آن وجود دارند.

فراهم نقدینگی، هزینه کرد پرداخت‌های دارویی در محل‌های متفرقه از سوی دانشگاه، محدودیت انبارش، اصلاح قیمت و او گفت و گو قیمت برق مصرفی از جمله چالش‌هایی بودند که نمایندگان و مدیران عامل شرکت‌های سرُم سازی برای حل آنها از سازمان غذا و دارو حمایتطلبیدند.

ادامه مطلب
فعالیت ۱۶ مرکز مشاوره در حوزه ازدواج و خانواده در گلستان

در ادامه این جلسه محمد پیکان‌پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، با اشاره صریح به عمل های عملیاتی سازمان غذا و دارو در راستای از بین بردن دغدغه و مشکلات تشکیل کنندگان سرُم، از سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، خواست نسبت به رفع کردن موانعی که می‌تواند از سوی وزارت صمت به گفتن چالش سرم سازان محسوب شود با متولیان مرتبط، تشریک مساعی داشته باشد.

وی، غایت سیاستگذاری، تصمیم گیری و فعالیت‌های حوزه دارو در قسمت‌های تشکیل، فراهم و نظارت را بالا نگه داشتن عزت بیماران برشمرد و از جمع حاضر خواست همانند همیشه همه اهتمام خود را در نیل به این مقصد مهم به کار گیرند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
چارلز پرین، الارا، قمر مشتری را کشف کرد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها