خوش آمدید

پرسپولیس برای رسیدن به جایگاه واقعیش می‌جنگد

پرسپولیس برای رسیدن به جایگاه واقعیش می‌جنگد


سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از کارکرد شاگردانش در دیدار برابر استقلال او گفت: موقعیت های خوبی را برای رسیدن به گل تشکیل کردیم اما نتوانستیم از آنها درست منفعت گیری کنیم.

ادامه مطلب
زور استقلال به فولاد نرسید


به نقل از

خبرگزاری موج


، صد و سومین دیدار تاریخ دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم از بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۲۳ اسفند به قضاوت وحید کاظمی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که این دیدار با تساوی بدون گل به آخر رسید.

اوسمار ویه را بعد از این تساوی در نشست خبری او گفت: ابتدا نمایش زیبای وجود تماشاگران را بخصوص هواداران پرسپولیس در این بازی را تبریک می‌گویم. همه تلاش خود را کردیم برنده بازی شویم اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: فکر کنم همه دیدند تیم ما همه تلاش خود را کرد با بازی رو به جلو و پاسکاری بتواند نتیجه بگیرد. با همین روش بازی کرده بودیم و به نتیجه های دلخواه خود رسیدیم. می توانستیم موقعیت های بیشتری را به وجود بیاوریم اما زیاد از بازی های لیگ باقی مانده است. تا آخر می جنگیم تا به مقصد خود برسیم.

ادامه مطلب
سریال انتخاباتی تلویزیون به آنتن می رسد/ وجود بازیگران «نون خ» + عکس

ویه را در ادامه گفت: ابتدای نیمه اول سختی روی تیم می بود و ما به توپ های بلند روی آوردیم که شیوه بازی پرسپولیس نیست. سپس توانستیم بازی را روی زمین بیاوریم و بازی را کنترل کنیم. به هر حال توپ هایمان انچه که می خواستیم به نتیجه نرسید. هماهنگی بازیکنانم در توپ های هوایی خوب می بود و موفق ظاهر شدند و توانستند بازی خوبی انجام بدهند.

سرمربی سرخپوشان در خصوص برنامه استقلال از فضای پشت سر دانیال اسماعیلی فر اصرار کرد: دقیقا همین اتفاق در بازی افتاد. ماشاریپوف می خواست از همان منطقه داخل فضای دفاعی پرسپولیس شود. بین دو نیمه سخن بگویید کردیم که ملزوم هست به اسماعیلی فر پشتیبانی شود




آیا این خبر سودمند می بود؟

ادامه مطلب
ملی‌پوشان جوانان ایران روبه رو پرسپولیس پنج گل خوردند_تاشکن





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها