خوش آمدید

شاعرانگی هنرمند فقید به تلویزیون رسید

شاعرانگی هنرمند فقید به تلویزیون رسید


به نقل از ، پناه نژاد در این باره او گفت: «روح باد» با نام اولیه «کاش بودی» در یک تکه ۸۳ دقیقه‌ای برای شبکه مستند تشکیل شده است، این فیلم مصاحبه محور است در آن از تصاویر آرشیوی که به‌زحمت از آرشیوهای خصوصی و دولتی تهیه شد، منفعت بردیم.

او گفت: زنده‌یاد افشین یداللهی ترانه‌سرایی است که بسامد تکرار نام او در تیتراژ آغازین و پایانی تعداد بسیاری از آثار تلویزیونی، از هم‌نسلانش به‌مراتب زیاد تر بوده است. یداللهی پزشک متخصص اعصاب و روان هم می بود و تلاش کردیم در این مستند به هر دو وجه شخصیت این هنرمند بپردازیم.

پناه نژاد او گفت: زنده‌یاد یداللهی زحمات تعداد بسیاری برای روشن نگاه‌داشتن چراغ‌خانه ترانه، پرورش ترانه‌سرایان جوان، پشتیبانی به بیماران نیازمند، تعامل بین نهادهای حاکمیتی و نهاد جدا گانه ترانه، سرودن ترانه‌های کم‌نظیر، پشتیبانی به رشد تعداد بسیاری از خوانندگان پاپ و ستاره‌سازی آنها و… کشید و من تنها قسمت کوچکی از این خدمات را به عکس کشیدم.  

ادامه مطلب
با کم شدن فروش اپل در چین، قیمت شیائومی 20 میلیارد دلار افزایش یافته است

این مستندساز او گفت: این مستند در او مباحثه با دوستان و آشنایان به ابعاد گوناگون زندگی یداللهی پرداخته است، تلاش کردیم افراد مختلفی از اقشار را برای مصاحبه دعوت کنیم و تقریباً به تک‌تک دوستان و همکارانی که با ایشان همکاری داشتند، تماس گرفتیم که برخی از آنها بنا به دلایلی حاضر به وجود در فیلم افشین نشدند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها