خوش آمدید

اپلیکیشن‌های موبایل

تنها ۱۷ درصد از اپ‌های فروشنده اشتراک، درآمد ماهانه ۱۰۰۰ دلاری دارند


اندوخته‌گذاران می‌دانند تعداد بسیاری از استارتاپ‌ها ناکامی می‌خورند، اما چیزی که کمتر به آن دقت شده این است که تعداد مقداری از اپلیکیشن‌های فروشنده اشتراک واقعاً به درآمد و سوددهی می‌رسند.

به نقل از TechCrunch، بر پایه یک تحلیل تازه از شرکت RevenueCat، نزدیک به ۸۳ درصد از اپلیکیشن‌هایی که اشتراک می‌فروشند، زیر ۱۰۰۰ دلار درآمد ماهانه دارند.

این گزارش به بازدید داده‌های بیشتر از ۲۹۰۰۰ نمونه از این برنامه‌ها و بیشتر از ۱۸۰۰۰ گسترش‌دهنده می‌پردازد. این برنامه‌ها، مجموعاً بیشتر از ۶.۷ میلیارد دلار درآمد ثبت کرده‌اند و بیشتر از ۲۹۰ میلیون مشترک دارند.

بعد از تجزیه‌وتحلیل داده‌ها اشکار شد که تنها ۱۷.۲ درصد از برنامه‌های فروشنده اشتراک به ۱۰۰۰ دلار درآمد ماهانه می‌رسند، اما بعد از رسیدن به آن نقطه، گمان افزایش درآمد وجود دارد. به‌گفتن مثال، ۵۹ درصد از برنامه‌هایی که به ۱۰۰۰ دلار می‌رسند، در آینده به درآمد ۲۵۰۰ دلار خواهند رسید. این چنین ۶۰ درصد از برنامه‌هایی که به درآمد ۲۵۰۰ دلاری دست اشکار می‌کنند، در آینده حتی ماهانه ۵۰۰۰ دلار هم کسب می‌کنند. اما آنچه امکان پذیر شگفت‌انگیزتر باشد این است که تنها ۳.۵ درصد از این برنامه‌ها به درآمد ۱۰۰۰۰ دلاری می‌رسند.

ادامه مطلب
جزئیاتی از زندگی شخصی رهبر انقلاب از زبان علیرضا مرندی_تاشکن
آخرین مطالب

با‌این‌حال، هنگامی که این اپلیکیشن‌ها را به دسته‌بندی‌های گوناگون تقسیم کنیم، در پیروزی آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد.

درآمد کدام دسته از اپلیکیشن‌های اشتراکی موبایل زیاد تر است؟

1710373476 570 تنها 17 درصد از اپ‌های فروشنده اشتراک، درآمد ماهانه 1000

اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام بعد از گذشت یک سال درآمد بیشتری تشکیل می‌کنند و حداقل دوبرابر از مجموع همه دسته‌های دیگر، هم در رتبه‌های پایین و هم رتبه‌های بالا، کارکرد بهتری نسبت به دسته‌های دیگر دارند.

برنامه‌های سفر و منفعت‌وری بیشترین مشکل را در درآمدزایی دارند، حتی رتبه‌های برتر درآمدی در این دسته، بعد از یک سال وجود در فروشگاه‌های اپلیکیشن، کمتر از ۱۰۰۰ دلار در ماه درآمد دارند.

ادامه مطلب
یورو 2024 آلمان/ هلند بازی باخته را برد و حریف انگلیس در نیمه‌نهایی شد_تاشکن

با دقت به این که تعداد بسیاری از اپلیکیشن‌ها به گفتن پروژه‌های جانبی راه‌اندازی شده‌اند، به این علت احتمالا شگفتی‌آور نباشد که تعداد بسیاری از آن‌ها درآمدزایی ندارند. دیدن این رقم های می‌تواند برای افرادی که فکر می‌کنند تشکیل و اراعه یک اپلیکیشن اشتراکی سودآور است، موضوعی شوکه‌کننده باشد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها