خوش آمدید

پیکسل فولد 2 گوگل احتمالاً نمایشگر بزرگ‌تری به‌اندازه تبلت‌ها خواهد داشت

پیکسل فولد ۲ گوگل به گمان زیادً نمایشگر بزرگ‌تری به‌اندازه تبلت‌ها خواهد داشت


گوگل روی گسترش نسل تازه گوشی تاشوی خود، یعنی پیکسل فولد ۲ کار می‌کند. به‌ گزارش منبع های آگاه بازار، این موبایل تاشوی تازه انگارً با نمایشگر داخلی ۸.۰۲ اینچی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

«راس یانگ»، یکی از تحلیلگران حوزه نمایشگر در بازار موبایل که طبق معمولً خبرهای غیررسمی در رابطه تلفنهای هوشمند در شبکه اجتماعی ایکس انتشار می‌کند، با انتشار کردن پستی خبرداد که نمایشگر داخلی پیکسل فولد ۲ گوگل به گمان زیادً ۸.۰۲ اینچی خواهد می بود. این درحالی است که نمایشگر کاور این گوشی تاشو ۶.۲۹ اینچی خواهد می بود. این ابعاد تفاوت‌ مقداری نسبت به نسل قبلی گوشی تاشوی گوگل دارد.

این چنین این منبع آگاه بازار در پست خود به این نوشته اشاره کرده است که تشکیل پنل پیکسل فولد ۲ در ابعاد تازه به‌زودی اغاز می‌شود.

اطلاعات جدیدی در رابطه نسل تازه پیکسل فولد ۲ انتشار شد

تا بحال خبرهای مختلفی از طراحی تا ابعاد نمایشگر، در رابطه پیکسل فولد ۲ انتشار شده است. اگرچه هیچ‌یک از این جزئیات قبول نشده، اما این اطلاعات تصویری از آنچه که کاربران به گمان زیادً در اتفاقات رونمایی این دستگاه باید منتظر باشند، ترسیم می‌کند.

ادامه مطلب
فناوری تازه سامسونگ و گوگل؛ رقیبی برای دالبی اتموس در راه است
آخرین مطالب

آخرین اطلاعات غیررسمی منتشرشده در رابطه این دستگاه، اطلاعاتی در رابطه ابعاد نمایشگر داخلی آن اراعه می‌دهد؛ هرچند تا این مدت اندازه قطعی قبول نشده است. پیش‌تر خبرهای غیررسمی به بیرون درز کرده می بود که نشان می‌داد صفحه‌نمایش داخلی این گوشی تازه امکان پذیر اندازه‌ای تا ۷.۹ اینچ داشته باشد. این نوشته بر پایه این حقیقت شکل گرفته می بود که اندازه صفحه‌نمایش داخلی پیکسل فولد ۷.۶ اینچ است.

همان گونه که حرف های شد، اندازه نمایشگر تنها اطلاعاتی نیست که راس یانگ در پست خود اراعه کرده است. وی این چنین خاطرنشان می‌کند که تشکیل پنل‌های این نمایشگرها به‌زودی اغاز می‌شود. به‌ گزارش راس یانگ، فرایند تشکیل از ماه آوریل اغاز می‌شود. با دقت به زمان احتمالی معارفه و اراعه این موبایل تازه، به‌نظر می‌رسد وقتی که یانگ به آن اشاره کرده است، دور از حقیقت نیست و منطقی به‌نظر می‌رسد.

ادامه مطلب
یامگا باز هم زیر تیغ جراحی رفت

گوگل گوشی پیکسل فولد را در Google I/O قبلی در ماه مه ۲۰۲۳ معارفه کرد. اگر زمان‌بندی تشکیل دقیق باشد، به این معنی است که ساخت نمایشگرهای این تلفنها بیشتر از دو ماه طول نمی‌کشد. باید دید درنهایت گوگل موبایل جدیدش را با چه مشخصاتی در چه وقتی معارفه می‌کند.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها