خوش آمدید

پوکو X6 Neo معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

پوکو X6 Neo معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


بعد از معارفه پوکو X6 و X6 پرو در دی‌ماه، اکنون نوبت به رونمایی از سومین عضو این سری رسید. پوکو X6 نئو مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی در این سری است؛ ازاین‌رو، قوت آن در قیاس با دو گوشی قبلی کمتر است. این گوشی در ابتدا با نام ردمی نوت ۱۳R پرو در چین اراعه شد. در ادامه مشخصات و قیمت این محصول را می‌خوانید.

بر پایه گزارش گیزموچاینا، پوکو X6 Neo فریم تخت دارد و دوربین‌های پشتی آن به طور عمودی روی یک ماژول مستطیلی بزرگ قرار گرفته‌اند. دوربین مهم این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری است که در کنار آن سنسور عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی وجود دارد. در جلو نیز، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی قرار گرفته است.

این گوشی دارای گواهی IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب است. ضخامت آن نیز ۷.۶۹ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است.

ادامه مطلب
تاریخ معارفه رسمی گوشی پوکو X6 نئو اشکار شد

مشخصات و قیمت پوکو X6 Neo

پوکو X6 Neo معارفه شد؛ مشخصات + قیمت ۱۴

پوکو x6 نئو دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با پانچ دوربین سلفی است که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود. این پنل دارای رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (+FHD) و تراکم پیکسل ۳۹۴ PPI است. این گوشی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت حمایتمی‌کند.

پوکو ایکس ۶ نئو به پردازنده دایمنسیتی ۶۰۸۰ مدیاتک تجهیزشده که با رم LPDDR4x و حافظه داخلی UFS 2.2 همراه است. سیستم‌عامل این گوشی اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14 است که تا ۲ سال آپدیت اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را دریافت می‌کند.

ادامه مطلب
بارش برف در مرز تمرچین پیرانشهر

پوکو X6 نئو از یک حسگر تاثییر انگشت در کنار منفعت گیری می‌کند. این چنین دارای جک ۳.۵ میلی‌متری و یک بلندگو در پایین است. این گوشی از دو سیم کارت ۵G، شبکه WiFi 5 و بلوتوث ۵.۳ حمایتمی‌کند. باتری آن نیز ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سیمی ۳۳ واتی است.

قیمت پوکو X6 نئو بسته به نوع پیکربندی آن به ترتیب زیر است:

۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: نزدیک به ۲۴۰ دلار
۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی: نزدیک به ۲۶۵ دلار

این گوشی از امروز ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) برای خرید در دسترس است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها