خوش آمدید

مصدومان چهارشنبه‌ سوری در قزوین به ۱۲۵ نفر افزایش یافت

مصدومان چهارشنبه‌ سوری در قزوین به ۱۲۵ نفر افزایش یافت


به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین، حسن اسماعیلی در این باره اظهارداشت: آمار مصدومین چهارشنبه آخر سال در استان قزوین از ابتدای اسفند ماه تا آخر روز ۲۲ اسفند (ساعت ۲۴) به ۱۲۵ نفر رسید.

اسماعیلی تصریح کرد:  از این تعداد ۱۰۷ نفر مرد و ۱۸ نفر زن می باشند، این چنین ۱۰۵ نفر از مصدومان منفعت گیری‌کننده از مواد محترقه و ۲۰ نفر نیز عابر بوده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مرکز مدیریت حوادث استان قزوین فرمود: سن ۲۰ نفر از مصدومین زیر ۱۰ سال، سن ۵۷ نفر از آنان بین ۱۰ تا ۱۹ سال، سن ۲۰ نفر بین ۲۰ تا ۲۹ سال و سن ۲۸ نفر از آنان بیشتر از ۳۰ سال بوده است.

ادامه مطلب
Hanhwa Arion قاطرهای رباتیک جدیدی که بار سربازان را حمل می کنند

اسماعیلی اظهارداشت: ۶۸ نفر از مصدومان از ناحیه دست، ۱۴ نفر از ناحیه پا، ۱۷ نفر از ناحیه سر و گردن، ۳۴ نفر از ناحیه چشم، ۲ نفر از نواحی کل بدن و سه نفر نیز از ناحیه دیگر اعضا دچار صدمه شده‌اند.

علیرغم هشدارهای مکرر مسئولین مبنی بر پیشگیری از وقوع حوادث چهارشنبه آخرسال ، تا این لحظه تعداد مصدومین در استان قزوین از ابتدای اسفندماه تا بحال به ۱۲۵ نفر رسیده است که از این بین ۱۰۷ نفر آقا و ۱۸ نفر خانم می باشند.

ادامه مطلب
اغاز اقامه نماز عید فطر توسط رهبر انقلاب_تاشکن

این چنین بیشترین آمار مصدومین مربوط به گروه سنی ۱۰ تا ۱۹ سال گزارش شده است.

مصدومان چهارشنبه‌ سوری در قزوین به ۱۲۵ نفر افزایش یافت

آمار مصدومین به تفکیک شهرستان‌ها به شرح زیر است:
قزوین: ۴۹ نفر
بوئین زهرا: ۱۰ نفر
تاکستان: ۲۶ نفر
البرز: ۲۱ نفر
آبیک: ۱۳ نفر
آوج: ۶ نفر            

انتهای مطلب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها