خوش آمدید

خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف ۷۵ میلیون تومان

خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف ۷۵ میلیون تومان


ازکی یکی از سرویس‌های اراعه خدمات بیمه به طور آنلاین است که امکان خرید انواع بیمه‌نامه به طور غیرحضوری را برای کاربران خود فراهم نموده است. وب‌سایت ازکی به‌تازگی ناظر بازطراحی بوده تا بازدیدکنندگان بتوانند آسان‌تر از قبل به امکانات گوناگون دسترسی داشته باشند. در ادامه با معارفه قابلیت‌های وب‌سایت تازه ازکی با دیجیاتو همراه باشید.

دریافت وام و اندوخته‌گذاری؛ آسان‌تر از همیشه

وام و اندوخته‌گذاری، دو تب تازه اضافه شده به صفحه مهم سایت ازکی در کنار بیمه می باشند. با ورود به تب وام، می‌توانید لیستی از کالاهای قابل خریداری از طریق وام تامین شده از سوی ازکی وام را مشاهده کنید که از جمله آنها می‌توان به کالاهای دیجیتال همانند گوشی و لپ‌تاپ، طلا و جواهر، لوازم خانگی و پشتیبانی هزینه سفر اشاره کرد. پلتفرم ازکی وام امکان انتخاب مبالغ گوناگون همراه با بازه‌های پرداختی و شرایط منعطف و قابل تحول را پیش‌روی کاربران خود گذاشته است.

آشنایی با جزئیات زیاد تر وام‌ها از طریق تب خرید اعتباری در صفحه مهم سایت ازکی مقدور است

ازکی اندوخته، یکی دیگر از شاخه‌های ازکی به‌شمار می‌رود که مقصد آن، پشتیبانی به کاربران در اندوخته‌گذاری آسان و سریع است. علاقه‌مندان می‌توانند با خرید سهام صندوق‌های درآمد ثابت تا ۲۸ درصد سود روزشمار دریافت کنند. ماشین حساب داخلی سایت به شما این امکان را می‌دهد که سود اندوخته خود را در بازه‌های گوناگون وقتی شش ماهه الی سه ساله به آسانی محاسبه کنید.

1710264738 781 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
اندوخته‌گذاری در ازکی، چندین برابر سود بیشتری در قیاس با بانک در پی خواهد داشت

خرید و قیاس آسان انواع بیمه در وب‌سایت تازه ازکی

سرویس ازکی بیشتر از ۲۰ نوع بیمه گوناگون در حوزه‌های گوناگون را اراعه می‌دهد که از با اهمیت ترین آن‌ها می‌توان به انواع بیمه وسایل نقلیه، بیمه عمر، بیمه درمان، بیمه مسئولیت و بیمه تجهیزات الکترونیک همانند گوشی هوشمند و لپ‌تاپ اشاره نمود. برای یافتن بیمه مورد نظر خود تنها کافی است تا به وب‌سایت ازکی به آدرس Azki.com مراجعه نمایید یا روی این لینک کنید تا مستقیماً به صفحه مهم ازکی هدایت شوید. در ادامه تنها کافی است تا منوی بیمه‌ها را از پنل بالایی سایت انتخاب نموده یا روی کلید «نمایش همه بیمه‌ها» در وسط صفحه بزنید. این چنین با نوشتن قسمتی از نام بیمه مورد نظر در نوار جستجو نیز می‌توانید سریع تر به آن دست اشکار کنید.

ادامه مطلب
بیماران مبتلا به دیابت روزانه چه میزان آب مصرف کنند؟
آخرین مطالب
بیمه آنلاین
انواع بیمه‌های گوناگون در تب بیمه قابل مشاهده و انتخاب است

ثبت‌نام در ازکی زیاد آسان است و برای عضو شدن تنها به یک شماره همراه نیاز خواهید داشت. با زدن کلید ثبت‌نام در گوشه بالایی صفحه و داخل کردن شماره خود، می‌توانید کد تاییدیه را از طریق پیامک یا تماس صوتی دریافت کنید. یقیناً می‌توانید با منفعت گیری از کد معرف دوستان خود نیز عضو ازکی شوید تا درکنار دریافت اعتبار رایگان برای خرید بیمه، به معرف خود نیز پاداش برسانید.

برای خرید بیمه، باید گزینه مورد نظر را از پنل بیمه‌ها انتخاب کنید. برای مثال جهت خرید بیمه شخص ثالث ماشین، گزینه وابسته را از قسمت بیمه‌های وسایل نقلیه انتخاب می‌کنیم و در ادامه پلاک ماشین را در تکه اشکار شده، داخل می کنیم. بعد از داخل کردن کد ملی صاحب پلاک و زدن کلید تایید، جزئیات مربوط به ماشین از جمله تیپ و سال ساخت نمایش داده خواهد شد. در صورت صحت اطلاعات نمایش داده شده، مجدد کلید تایید را می‌زنیم در صورت فعال بودن بیمه، جزئیات مربوط به آن را مشاهده کنیم.

بیمه آنلاین
نمایش اطلاعات ماشین پیش از انتخاب بیمه شخص ثالث

حتی اگر در قبل عمل به خریداری بیمه کرده باشید نیز از طریق ازکی می‌توانید شرکت بیمه‌گر خود را تحول دهید. طبق معمولً تخفیف‌های اراعه شده برای هر فرد زمان تحول شرکت، منتقل خواهد شد و در بیمه‌نامه تازه نیز هم چنان می‌توانید از تخفیف‌های قبلی برخوردار شوید. با انتخاب گزینه قیاس بیمه‌ها،‌ لیستی از شرکت‌های بیمه‌گر اراعه‌دهنده بیمه مورد نظر را همراه با قیمت آنها، مشاهده خواهید کرد. در کنار نام هر شرکت، امتیاز کاربران به آن نمایش داده می‌شود که می‌تواند معیاری برای گزینش شرکت‌هایی با خدمات‌رسانی بهتر در قیاس با رقیب ها باشد.

ادامه مطلب
شمس‌آذر با ۲ گل ترمز استقلال را کشید/ استقلال تهران ۲

پنل کناری صفحه قیاس بیمه‌ها شامل زمان زمان بیمه‌نامه و سقف تعهدات مالی بیمه‌گر می‌شود. این چنین با کلیک روی گزینه مرتب‌سازی، می‌توانید گزینه‌های نمایش داده شده را بر پایه قیمت، امتیاز، نظرات، توانایی و تعداد شعب پرداخت خسارت، الویت‌بندی کنید.

1710264738 903 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
صفحه قیاس بیمه‌های گوناگون در وب‌سایت ازکی

در روبه‌روی نام هر شرکت بیمه‌گر،‌ گزینه‌ای تحت گفتن افزودن برای قیاس وجود دارد که با زدن آن، می‌توانید قیاس‌ای جزئی‌تر از گزینه‌های انتخابی را در اختیار داشته باشید. یقیناً حداکثر سه بیمه در این حالت قابل انتخاب است که بعد از انتخاب، در بالای صفحه نمایش داده خواهد شد. با زدن کلید قیاس جزئیات، جدولی کامل از تعهدات و شرایط بیمه‌های منتخب نمایش داده خواهد شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

قسط‌بندی مبلغ بیمه و خواست خسارت آنلاین

یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌های ازکی، امکان پرداخت اقساطی مبلغ بیمه‌نامه است که تا سقف ۷۵ میلیون به زمان ۱۲ ماه اراعه می‌شود. یقیناً باید دقت داشته باشید که این شرایط برای همه شرکت‌های بیمه‌گر قابل اعمال نیست. به همین منظور در روبه‌روی نام هر شرکت، امکان پرداخت قسطی در صورت وجود همراه با حداکثر زمان زمان قابل پرداخت، نوشته شده است.

دریافت خسارت از بیمه می‌تواند امری دشوار و فرسایشی برای تعداد بسیاری از افراد باشد. خوشبختانه ازکی امکان دریافت خسارت آنلاین در حوزه ماشین و درمان را فراهم نموده است تا کاربران بتوانند زیاد آسان‌تر از قبل عمل به دریافت خسارت خود نمایند. به این منظور روی گزینه «خسارت آنلاین» در پنل بالایی سایت کلیک کرده و سپس نوع بیمه مورد نظر را انتخاب کنید. در صفحه تازه می‌توانید با کلیک روی گزینه «ثبت خواست» عمل به داخل کردن اطلاعات تکمیلی نمایید.

ادامه مطلب
ایران و هند همکاری های مشترک فرهنگی و هنری می کنند_تاشکن
ازکی
پنل ثبت خواست برای دریافت خسارت آنلاین در ازکی

دقت داشته باشید که دریافت خسارت به این شکل، دارای ضوابط و شرایط خاصی است که از جمله آنها می‌توان به الزام خرید بیمه‌نامه از ازکی و حداکثر سقف ۱۶ میلیون برای خسارت ماشین اشاره نمود. این چنین همه شرکت‌های بیمه‌گر از قابلیت مذکور حمایتنمی‌کنند و دسترسی به آن با دقت به نوع شرکت بیمه‌کننده، متفاوت خواهد می بود.

خرید بیمه عمر در ازکی

بیمه عمر یکی دیگر از محبوب‌ترین انواع بیمه است که احتمالا تعداد بسیاری از افراد نسبت به خرید آن، احمال می‌کنند؛ اما خوشبختانه خرید غیرحضوری آن در ازکی فراهم شده است و احتمالا دلیلی باشد تا این چنین افرادی بالاخره بتوانند بیمه عمر مورد نظر خود را خریداری نمایند.

1710264738 390 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
برای مشاهده بیمه‌های زیاد تر، کافی است تا روی گزینه بیمه‌ها در نوار بالایی سایت بزنید

به منظور خرید بیمه عمر در وب‌سایت ازکی، بعد از ورود به صفحه مهم مجدد روی گزینه «بیمه‌ها» کلیک می‌کنیم و سپس گزینه بیمه عمر را انتخاب می‌نماییم. در ادامه، کاربرد باید روی گزینه «مقصد بیمه» کلیک کنید و از بین اهداف نمایش داده شده، مقصد خود برای خرید بیمه را تعیین نماید. آتیه فرزندان، زنان خانه‌دار، بازنشستگی مختصر زمان، اندوخته‌گذاری و بیمه فوت و کارافتادگی از جمله موارد قابل انتخاب در این قسمت می باشند. سپس روی گزینه «مرحله بعدی» کلیک می‌کنیم و در ادامه بازه سنی خود را از کادر وابسته انتخاب می‌نماییم.

ادامه مطلب
ثبت 511 حادثه ویژه در هفته گذشته در کشور

با زدن کلید ادامه به تکه «توان پرداخت ماهانه» خواهیم رسید که در واقع همان قسط ماهانه بیمه محسوب می‌شود و از مبلغ ۵ میلیون تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است. با انتخاب مبلغ دلخواه و کلیک مجدد روی کلید ادامه، می‌توانید بازه پرداخت خود را نیز از بین گزینه‌های سالانه، سه ماهه و ماهانه انتخاب نمایید. زمان قرارداد بیمه‌نامه نیز از ۱۰ الی ۳۰ سال قابل انتخاب است. در نهایت بعد از تعریف نمودن همه موارد حرف های شده، تنها کافی است روی کلید «استعلام قیمت» کلیک کنید تا لیستی از شرکت‌های بیمه گوناگون را مشاهده نمایید.

1710264738 976 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
بیمه عمر می‌تواند گزینه مناسبی برای اندوخته‌گذاری طویل مدت باشد

با کلید روی گزینه «زیاد تر» در پایین بیمه اراعه شده از هر شرکت، می‌توانید جزئیات بیشتری همانند مزایای مالی یا مزایای درمانی را نیز مشاهده کنید. برای قیاس جزئی‌تر بیمه‌های اراعه شده باهم نیز همانند تکه قبل، تنها کافی است تا روی گزینه «انتخاب برای قیاس» بزنید و بعد از افزودن موارد مورد نظر، روی کلید «قیاس مطرح‌ها» در بالای صفحه کلیک کنید. با انتخاب کلید «خواست» نیز می‌توانید بیمه دلخواه خود را انتخاب نموده و بعد از طی کردن مرحله های مورد نیاز، فرایند خرید و ثبت را به پایان برسانید.

بلاگ؛ محلی برای ارتقاء آگاهی

بلاگ ازکی یکی دیگر از قسمت‌های این وب‌سایت است که مطالب آموزشی سودمند در کنار اخبار مربوط به صنعت بیمه و اندوخته‌گذاری را پوشش می‌دهد. برای ورود به بلاگ می‌توانید روی این لینک کلیک کنید یا مستقیماً آدرس azki.com/blog را در مرورگر خود داخل نمایید. دسته‌بندی محتوا در بلاگ ازکی شامل موارد گوناگونی از جمله بیمه تکمیلی درمان، بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه و… می‌شود.

1710264738 856 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
بلاگ ازکی اطلاعات جامع و کاملی را درمورد بیمه‌ها و شرکت‌های گوناگون اراعه می‌کند

تب شرکت‌های بیمه که از نوار بالایی وب‌سایت در دسترس قرار دارد نیز به گفتن مکملی برای قسمت بلاگ به‌شمار می‌رود. کاربران در این تکه می‌توانند اطلاعات متنوعی را در رابطه با شرکت‌های بیمه‌گر گوناگون مطالعه کنند که امکان پذیر در انتخاب بهترین گزینه‌، راهنمای بزرگی برای آنها باشد.

ادامه مطلب
سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی عیادت کرد_تاشکن

تغییرات وب‌سایت ازکی نسبت به قبل

اگر در قبل توانایی منفعت گیری از وب‌سایت ازکی را داشته باشید، بعد از ورود مجدد به آن، حتماً فهمید منفعت‌گیری از المان‌های گرافیکی زیاد تر در کنار رنگ‌های متنوع‌تر خواهید شد. همین نوشته جهت شده است تا انتخاب گزینه‌های گوناگون آسان‌تر از قبل شود و کاربر بتواند به آسانی، موارد گوناگون را از یکدیگر اختلاف بدهد.

1710264738 302 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
صفحه قیاس بیمه‌ها در نسخه قدیمی وب‌سایت ازکی

شایان ذکر است که برخی از قابلیت‌ها نیز به‌تازگی به وب‌سایت ازکی افزوده شده است که از جمله آنها می‌توان به بازدید جزئیات بیمه‌های گوناگون اشاره نمود که در قسمت قبلی به آن پرداختیم. این چنین نوار بالایی سایت اکنون پذیرای گزینه‌های بیشتری شده است که به کاربر امکان ناوبری سریع و جابه‌جایی آسان بین قسمت‌های گوناگون وب‌سایت را می‌دهد.

حمایتوب‌سایت ازکی به دو صورت چت آنلاین و تماس تلفنی در اختیار کاربران قرار دارد. برای دریافت حمایتتنها کافی است تا روی گزینه‌ای با همین نام در بالای صفحه کلیک کنید و بعد از انتخاب نوشته مورد نظر، یکی از گزینه‌های چت یا تماس را بزنید تا کارشناسان ازکی در مختصر‌ترین زمان ممکن با شما در ربط قرار گیرند.

1710264738 554 خرید غیرحضوری و آنلاین بیمه در ازکی؛ اقساط تا سقف.webp
با چت آنلاین، دیگر نیازی به تماس جهت دریافت حمایتنخواهید داشت

جمع‌بندی

ازکی یکی از پلتفرم‌های پیشرو در عرصه اراعه خدمات بیمه‌ای به طور آنلاین و غیرحضوری به‌شمار می‌رود که مدام تلاش داشته است با اراعه امکانات به‌روز، دسترسی کاربران خود به خدمات متنوع را تسهیل نماید. پرداخت اقساطی مبلغ بیمه تا سقف ۷۵ میلیون و دریافت خسارت آنلاین درمان و ماشین تا سقف ۱۶ میلیون، از ویژگی‌هایی است که ازکی را نسبت به دیگر سرویس‌های شبیه، نزدیک می‌کند. این چنین نسخه بازطراحی شده وب‌سایت ازکی، دسترسی به همه موارد حرف های شده را زیاد آسان‌تر از قبل نموده است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها