خوش آمدید

بارسلونا برای هر سناریو احتمالی مقابل ناپولی آماده است

بارسلونا برای هر سناریو احتمالی روبه رو ناپولی آماده است


سرمربی تیم فوتبال بارسلونا:

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا او گفت که او و شاگردانش برای همه سناریوهای ممکن در دیدار روبه رو ناپولی تمرین کرده‌اند.

ادامه مطلب
لیورپول به جمع صعودکنندگان یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا پیوست


به نقل از

خبرگزاری موج


، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب سه‌شنبه در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پذیرای ناپولی می باشند، با وجود در کنفرانس خبری پیش از این بازی او گفت: بازی فردا زیاد مهم است. ما روبه رو هواداران‌مان برابر یک تیم بزرگ بازی می‌کنیم و بی‌صبرانه چشم به راه اغاز بازی فردا هستم.

او گفت: پدری، بالده، گابی و فران تورس بازیکنان مهمی می باشند که برای بازی فردا آنها را در اختیار نداریم، اما ما بازیکنان فرد دیگر داریم که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند و من به آنها مطمعن دارم. در رابطه پائو کوبارسی و لامین یامال هم باید بگویم که آنها تنها باید روی بازی فردا تمرکز کنند و از بازی خود لذت ببرند و به خود افتخار کنند که در سن جوانی می‌توانند در این چنین سطح بالایی بازی کنند.

ادامه مطلب
در ظرف دو دقیقه از صعود به فینال بازماندیم_تاشکن

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: من از بازیکنانم زیاد راضی هستم. اگر می‌خواهیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم، فردا باید به‌صورت تیمی بازی کنیم. آیا برای ضربات پنالتی تمرین کرده‌ایم؟ ما برای همه سناریوهای ممکن تمرین کرده‌ایم.

ژاوی در آخر خاطر نشان کرد: هواداران باید فردا پرسروصدا باشند. آنها باید ورزشگاه مونتجوییک را تبدیل به یک دیگ جوشان کنند. ما نیاز داریم که جو ورزشگاه مونتجوییک در بازی فردا همانند جو ورزشگاه نوکمپ شود. از هواداران بارسا می‌خواهم تا جای ممکن از ما حمایتکنند.

تیم‌های بارسلونا و ناپولی در حالی از ساعت ۲۳:۳۰ فردا (سه‌شنبه – به زمان تهران) به مصاف هم می‌روال که تقابل رفت دو تیم در شهر ناپل با تساوی یک – یک آخر یافت.




آیا این خبر سودمند می بود؟

ادامه مطلب
نگاهی به بدل های برخی رهبران جهان؛ از پوتین و استالین تا صدام حسین و پسرش





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها