خوش آمدید

انقلابی جدید در دنیای عکاسی با زوم اپتیکال 10 برابری اوپو

انقلابی تازه در دنیای عکاسی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری اوپو


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درمورد محتوای آن ندارد.

ثبت عکس با گوشی همراه یکی از قابلیت‌های مهمی است که کاربران زمان خرید به آن دقت اختصاصی‌ای دارند. اما سوال مهم این‌جاست که چه مشخصاتی علتخواهد شد تشخیص دهیم دوربین گوشی کیفیت بالایی دارد؟ آیا بالا بودن تعداد پیکسل‌های سنسور دوربین (مگاپیکسل) به‌تنهایی کافی است؟

اوپو یکی از برندهای نقل تشکیل گوشی هوشمند در دنیاست که تمرکز بسیاری را بر تشکیل تلفنهای هوشمند با دوربین فوق‌پیشرفته گذاشته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
راز و رمزهای پکیج دوربین مداربسته دید در شب رنگی از زبان ربط نماگستر_تاشکن

اوپو، الهام‌گرفته از آینده؛ دریچه جدیدی را به روی کاربرانی که می‌خواهند گوشی با دوربین باکیفیت داشته باشند، گشوده است. این نوشته به معارفه زوم اپتیکال ۱۰ برابری در تلفنهای اوپو تعلق دارد.

بازدید مفهوم زوم اپتیکال

زوم اپتیکال یا زوم نوری یک تکنولوژی نوظهور در تلفنهای هوشمند است که توانایی‌ای متفاوت از زوم دیجیتال و لنزهای تله‌فوتوی ثابت را به کاربر اراعه می‌دهد.

به گمان زیاد فهمید این نوشته شده‌اید که زمان زوم‌کردن روی یک عکس، حاشیه و جزئیات اطراف آن را از دست می‌دهید. در واقع زوم دیجیتال، با برش‌دادن اطراف عکس، علتمی‌شود نقطه موردنظر را بزرگ‌تر ببینید.

انقلابی تازه در دنیای عکاسی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری اوپو ۱۹

اما زوم اپتیکال به شما اجازه می‌دهد تا بدون برش دیجیتال بر روی عکس، سطح زوم را از دوربین گوشی هوشمند خود تنظیم کنید. این نوشته کیفیت عکس ثبت‌شده را نیز پایین نمی‌آورد!

ادامه مطلب
پرسپولیس و یحیی گل محمدی همه کردند!_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اگر تا این مدت برای شما آشکار نیست که تکنولوژی زوم اپتیکال چطور عمل می‌کند، باید بگوییم که لنزهای اپتیکال، عناصر داخلی لنز را به‌صورت فیزیکی حرکت خواهند داد تا امکان زوم زیاد تر یا کمتر برای شما فراهم شود؛ بدون آن‌که کیفیت مناسب را از دست بدهید.

دوربین تلفنهای اوپو، تجهیزبه زوم اپتیکال ۱۰ برابری

کمپانی اوپو به‌گفتن یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند در جهان، مدام پایبندی خود را بر پیشروی و پیشگامی در دنیای تکنولوژی با اراعه تازه ترین قابلیت‌ها ثابت کرده است.

با بالاگرفتن رقابت بین تولیدکنندگان گوشی و صنعت تکنولوژی، اوپو دست به کاری هوشمندانه زده و با تمرکز بر ترقی جنبه‌های مختلفی از دوربین تلفنهای هوشمند خود در کنار دیگر امکانات، به یکی از بازیگران مهم این عرصه بدل شده است.

ادامه مطلب
شرط وزیر بهداشت برای فروش اینترنتی دارو - تاشکن
1710246595 124 انقلابی تازه در دنیای عکاسی با زوم اپتیکال 10 برابری
انقلابی تازه در دنیای عکاسی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری اوپو ۲۰

درحالی‌که برندهای معتبر در حال تشکیل تلفنهایی با زوم اپتیکال ۲ برابر یا ۴ برابری می باشند، اوپو در خط مقدم این عمل، با زوم اپتیکال ۱۰ برابری تلفنهای هوشمند خود، رقابت را برای دیگر تولیدکنندگان سخت کرده است.

منفعت گیری از لنزهای پریسکوپی تله‌فوتو با قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری، در کنار منفعت گیری از باکیفیت‌ترین سنسورهای تولیدی شرکت سونی، تلفنهای اوپو را به یکی از بی‌رقیب‌ترین‌ها در بازار جهانی گوشی موبایل تبدیل کرده است.

خرید تلفنهای اوپو از نمایندگی معتبر در ایران

وجود محصولات برند اوپو در ایران سر و صدای بسیاری به پا کرده است. مشتاقان عرصه تکنولوژی مدام به جستوجو کشف جنبه‌های مختلفی از تلفنهای هوشمندی می باشند که قابلیت جدیدی برای اراعه و رقابت با برندهای دیگر دارند.

اوپو یکی از برندهایی‌ است که نام آن را زیاد تر خواهید شنید و در این نوشته تنها به یکی از مشخصه‌ها و ویژگی‌های آن پرداختیم.

ادامه مطلب
بهترین میکروفن برای خرید در سال 1403 کدام است؟_تاشکن

اگر تصمیم خرید گوشی اوپو را دارید یا می‌خواهید مشخصات سری‌های گوناگون تلفنهای هوشمند این برند را بازدید کنید، نظر ما مراجعه به سایت دیجی‌لند، مرجع مهم واردکننده تلفنهای اوپو در ایران است.

جمع‌بندی: خلاقیت دیگر با فاصله محدود نمی‌شود!

دوربین همیشه یکی از ارکان اساسی تلفنهای هوشمند به حساب می‌آمده و امروزه با افزایش رقابت بین سازنده‌ها، ترقی قابلیت‌های دوربین یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود. در این نوشته به بازدید مفهوم زوم اپتیکال و به‌کارگیری این تکنولوژی در بیشترین حد ممکن توسط برند اوپو پرداختیم. اوپو به‌گفتن پیشتاز عرصه تکنولوژی، دوربین تلفنهای هوشمند خود را با کیفیتی مثال‌زدنی، تشکیل و به بازار جهانی اراعه می‌کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها