خوش آمدید

تلویزیون , صدا و سیما , ماه رمضان ,

همه برنامه های سحر و افطار تلویزیون + جدول


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، شبکه‌های سیما اختصاصی برنامه‌هایی را برای سحر و افطار تدارک دیده که در ادامه به جزئیات آنها می‌پردازیم:

سحری پای تلویزیون 

*** شبکه یک با «ماه خدا» از امام رضا 

اختصاصی برنامه سحرگاهی «ماه خدا» مطابق هر سال سحرهای ماه رمضان ساعت ۳:۳۰ بامداد روی آنتن شبکه یک می رود. این برنامه با گفتن نکات اخلاقی، معرفتی، دعا نیایش و اذان صبح تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

«ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی و با سخنرانی حجت‌الاسلام نظافت و به تهیه‌کنندگی یونس قاسمی از حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام روی آنتن خواهد رفت. و سپس از جزخوانی روزانه قرآن کریم با گفتن «ثقلین» از حرم امام رضا (ع) پخش خواهد شد.

*** گفتن نقش حضرت زهرا (س) در جامعه اسلامی با «سحرنشینی» در شبکه دو 

اختصاصی برنامه سحرگاهی «سحرنشینی» حوالی ساعت ۴ بامداد روی آنتن شبکه دو می‌رود.
این برنامه با محوریت دقت به جایگاه مادران و اهمیت نقش مادری در جامعه امروز و این چنین با گفتن صفات و ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) و نقش ایشان در جامعه اسلامی با اجرای راحله امینیان هر سحر ماه مبارک رمضان روانه آنتن خواهد شد.

«سحر نشینی» کاری است از گروه خانواده شبکه دو به تهیه‌کنندگی سید محمد موسویان و کارگردانی سیدصادق شهربانویی در ۳۰ تکه پخش می‌شود.

*** میزبانی «ماه من» از کارشناسان دینی در شبکه سه 

ادامه مطلب
مگنوس کارلسن هم چنان مرد شماره یک شطرنج دنیا/ بردیا دانشور هجدم دنیا شد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

شبکه سه برنامه «ماه من» را برای روزه داران ماه خدا تدارک دیده است. «ماه من» از سحرگاه تا اذان صبح با اجرای نجم الدین شریعتی با کارشناسی حجج اسلام علیرضا پناهیان و سیدحسین آقامیری روی آنتن می‌رود. این چنین در بین برنامه به مناجات خوانی و مداحی همراه با سخنرانی مذهبی پرداخته می شود.

*** مناجات خوانی در «چهارگاه» شبکه چهار

برنامه اختصاصی سحر شبکه چهار با نام «چهارگاه» با مضمون مناجات‌خوانی، کهن‌خوانی و آوازخوانی از ساعت ۳:۳۰ تا اذان صبح پخش می شود.

این برنامه با اجرای دکتر اسماعیل آذر و وجود متین رضوانی پور، حسام الدین سراج و حسن بلخاری، چهره‌های آشنای ادب و موسیقی و فلسفه به گفتن کارشناس روی آنتن می‌رود. در این برنامه از آثار کهن شعر و ادب فارسی که دارای مضامین عرفانی و قالب مناجات می باشند، خوانده می شود. در برنامه، هر شب مناجات خوانی، سحری خوانی و چاووشی خوانی یکی از نواحی سرزمین نیز گنجانده شده است.

**** «سدره» شبکه تهران در میزبان روزه‌داران از کربلای معلی

اختصاصی برنامه سحرگاهی گروه معارف شبکه تهران سیما با گفتن سدره، هر روز از ساعت ۳ تا ۵ بامداد با اجرای محیار عبدالهی از کربلای معلی به طور زنده و مستقیم روانه آنتن می شود. 

*** «دل ‌آرام» شبکه قرآن از حرم حضرت معصومه (س) 

اختصاصی برنامه زنده سحرگاهی «دل ‌آرام» هر بامداد از ساعت ۳ تا اذانگاهی صبح از حرم حضرت معصومه (س) برای علاقمندان پخش می شود.

ادامه مطلب
ما باید به همه رقیب ها احترام بگذاریم/این جام ملت‌ها بهترین جام ملت‌ها خواهد می بود

این برنامه با اجرای سیدوحید مرتضوی و کارشناسی حجج‌الاسلام دکتر رفیعی و مهدی میرباقری از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها روی آنتن می رود.

*** «زمان سحر» با شبکه افق

«زمان سحر» اختصاصی برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که با اجرای حامد عسگری و محمد قاسمی و با وجود حاج حسین یکتا، حجت الاسلام طباخیان و دکتر علی غلامی برای روزه داران پخش می‌شود.

«زمان سحر» حوالی ساعت ۳ بامداد با آیتم های متعدد و گفتگو با کارشناسان برای روزه داران روی آنتن می رود. 

**** سحر شبکه امید با «بیست چهل» 

شبکه امید برنامه «بیست چهل» (۲۰۴۰) با طعم تحول شرایط دنیا بعد از ۷ اکتبر و طوفان الاقصی با طعم ظهور و آخرالزمان را برای مخاطبان خود در لحظات سحرگاهی پخش می کند. این برنامه با اجرای سیدحمید لاجوردی روی آنتن می رود.

*** «سر سفره خدا» شبکه کودک با وجود شخصیت‌های تازه و اجرای نمایش های طنز

«سر سفره خدا» اختصاصی برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان است که با اجرای حامد مدرس و احسان مهدی و شخصیت های جدیدی با اجرای نمایش های طنز، در یک فضای پرنشاط روی آنتن می رود. این برنامه حوالی ساعت ۳:۳۰ پخش می شود.

**** شبکه جام جم با «ماه من» به استقبال اذان صبح می رود

«ماه من» اختصاصی سحر، از ۲۲  اسفند، قبل از اذان صبح، به زمان ۸۰ دقیقه از شبکه جام جم پخش می شود.

تلویزیون , صدا و سیما , ماه رمضان ,

افطاری پای تلویزیون

**** پیوندهای مشترک امت اسلامی در«هلال» با وجود مهمانانی از ملیت های گوناگون در شبکه یک

ادامه مطلب
جامعه ورزش می‌تواند علتپرشورتر شدن انتخابات بشود

همزمان با اغاز ماه مبارک رمضان، اختصاصی‌برنامه افطارگاهی «هلال» با اجرای محمد دلاوری، از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

برنامه «هلال» در گروه اجتماعی شبکه یک سیما تشکیل می‌شود و با وجود مهمان‌هایی از ملیت‌های گوناگون، دریچه‌ای به سبک زندگی مسلمانان جهان اسلام در ماه امت باز می‌کند و پیوند‌های مشترک امت اسلامی را از دل قصه و سرگذشت مهمان‌ها به عکس می‌کشد.
اختصاصی‌برنامه «هلال»، در روز‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن خواهد رفت.

**** با «پناه» روایتی از بازخوانی قصه میهمانان امام رضا (ع)  در شبکه دو

«پناه» اختصاصی برنامه افطار شبکه دو سیما به میزبانی حرم مطهر امام رضا (ع) و با شراکت آستان قدس رضوی همزمان با اغاز ماه رمضان از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

برنامه «پناه» با اجرای مصطفی امامی هر غروب قبل از لحظات عرفانی اذان مغرب تا سپس از آن با نوشته مهر امام رضا (ع) برای همه از حرم مطهر ایشان به طور زنده تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

این برنامه هر شب با وجود میهمانانی اختصاصی همراه با سوژه ای از جنس مهربانی و روایت‌هایی شنیدنی از بازخوانی قصه میهمانان آقا علی بن موسی الرضا (ع) همراه مخاطبان است. هدیه مهربانی و نجوا به همراه شگفتانه‌هایی برای میهمانان از دیگر آیتم‌های پناه است که به زمان ۳۰ شب میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد می بود.

این برنامه به تهیه کنندگی حسام جمارانی، کارگردانی محمد خندان در سی تکه ۹۰ دقیقه ای هر روز ساعت ۱۷:۰۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

**** کارشناسانی از ایران و جهان مهمان «محفل» افطاری شبکه سه 

ادامه مطلب
آمادگی منطقه ۱۴ برای بارش های پائیزی با لایروبی ۱۶ هزار متر طول از مسیلها

برنامه تلویزیونی «محفل» به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی و اجرای رسالت بوذری، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار از شبکه سه میهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد می بود.

حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از سرزمین سوریه و حسنین حلو از سرزمین عراق، کارشناسان و میزبانان ایرانی و بین‌المللی این برنامه خواهند می بود.

**** توصیف توانایی گران «زندگی بعد از زندگی» از طبقات هفتگانه آسمان

برنامه پرمخاطب و پرطرفدار «زندگی بعد از زندگی» همچون سال های قبل با روایتی از ازمایش ها افرادی که توانایی نزدیک به مرگ را توانایی کردند، قبل اذان مغرب از شبکه چهار پخش می شود. این برنامه با اجرای عباس موزون روی آنتن می رود.

**** «آن» و «سپس از آن» شبکه نسیم در لحظات افطار

این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی سید احمد موسوی صمدی و سینا شعربافی با اجرای صابر خراسانی، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار و بعد از آن، از شبکه نسیم در قاب رسانه ملی خواهد می بود.
این برنامه با حمایتکمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته شده و در قالبی نو به بازدید قصه های انسان های متفاوت و خاص خواهد پرداخت.

**** افطار در «شبستان» شبکه تهران

«شبستان» گفتن اختصاصی برنامه افطار شبکه تهران است که در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن می رود. این برنامه با اجرای محسن قره شیخ لو در قالب یک مهمانی ساده افطاری از شبستان مسجد صنیع الدیوان یکی از مساجد معروف شهر تهران و با قدمتی بیشتر از ۱۱۰ سال، دیدنی می شود.

ادامه مطلب
مراجعه۱.۵میلیون نفر به اورژانس‌/به۲۷۰هزارنفر خدمات بستری اراعه شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

در این اختصاصی برنامه حجت الاسلام محمد محمدی به گفتن کارشناس درخصوص سوژه ها و موضوعات متنوع با مهمانان گفتگویی خودمونی دارد و هر شب یکی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد تهران نیز در برنامه وجود خواهند داشت. 

*** «بهارترین بهار» هر افطار از حرم حضرت معصومه (س) در شبکه قرآن
اختصاصی برنامه «بهارترین بهار» هر روز ساعت ۱۷:۳۰ از حرم حضرت معصومه (س) به طور زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

این برنامه با اجرای مهدی اعرابی و کارشناسی حجج ‌اسلام سعیدی آریا، لقمانی و تراشیون از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، شبستان امام خمینی (ره) روی آنتن می رود.

**** «همسفره» اختصاصی برنامه افطار شبکه افق 

«همسفره» افطارهای ماه مبارک رمضان از شبکه افق سیما روانه آنتن می‌شود. این برنامه که در ایام ماه مبارک رمضان پیش از افطار روانه آنتن می‌شود در هر تکه میزبان مهمانان مردمی و فعالان فرهنگی است. «همسفره» به تهیه کنندگی میثم ریاحی و با اجرای محمدمحسن آزادی پخش می‌شود.

*** «ماه ماه» شبکه سلامت خاطرات کادر درمان را از امدادهای الهی روایت می‌کند

اختصاصی برنامه افطاری شبکه سلامت با نام «ماه ماه» به طور زنده با اجرای اسماعیل باستانی ساعت ۱۷:۳۰ به روی آنتن شبکه سلامت سیما می رود. در این برنامه با پزشکان و کادر درمان گفتگو می شود و خاطرات آنها از لحظاتی که وجود خدا را کاملا در فرآیند درمان حس کردند، روایت می شود.

این چنین «ماه ماه» برنامه اذانگاهی اختصاصی افطار شبکه جام جم است که ساعت ۱۹ پخش می شود.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها