خوش آمدید

تأثیر منفی عملکرد بیمه‌ها در فرایند خدمات آزمایشگاه های پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

تأثیر منفی کارکرد بیمه‌ها در فرایند خدمات آزمایشگاه های پزشکی – تاشکن

محمدجواد غروی، در او مباحثه با خبرنگار مهر او گفت: بدهی‌ها و دارایی‌های مراکز آزمایشگاهی، اراعه خدمات را تحت تأثیر قرار می‌دهد و جمع آن است که حقوق مالکان مراکز آزمایشگاهی را ضمانت می‌کند.

او گفت: طبق معمولً قسمت بسیاری از مطالبات مراکز آزمایشگاهی در گرو سازمان‌های بیمه گر است که به موقع پرداخت‌ها را انجام نمی‌دهند و طبیعی است که اندوخته مراکز آزمایشگاهی تحت تأثیر این عدم پرداخت و دیرکردها، به شدت تأثیر منفی در اراعه خدمات آزمایشگاهی خواهد داشت.

غروی در ادامه گفت: به رغم این که شفافیت کاملی در انعقاد قرارداد بین آزمایشگاه‌ها و سازمان فراهم اجتماعی برقرار است ولی متأسفانه به مفاد قرارداد در پرداخت‌ها اهمیت داده نمی‌شود که در برخی اوقات با تحول در مدیریت‌ها حتی تعامل‌های صورت گرفته هم دیگر وجود ندارد.

او گفت: در بند ۳ سیاست‌های کلی سازمان فراهم اجتماعی پایبندی به حقوق و مراعات تعهدات ابلاغی از سوی رهبری، کاملاً شفاف و روشن است که متأسفانه به آن بی اعتنایی می‌شود و حتی دیگر سازمان‌های بیمه گر نیز وضعیتی تقریباً شبیه را دارند.

ادامه مطلب
«رابرت دنیرو» اپل را به سانسور سخنرانی‌اش در مراسم جوایز گاتهام 2023 متهم کرد

غروی او گفت: امروزه در امکان سنجی خدمات در همه قسمت‌ها اولین سخن را اقتصاد می‌زند، گسترش مقداری و کیفی و افزایش دامنه خدمات در آزمایشگاه‌ها به اقتصاد هر مرکز بستگی دارد. ماموریت مهم بیمه‌ها هم مطابق منشورهای خودشان، پشتیبانی به رشد گسترش یافتگی در سرزمین است؛ ولی متأسفانه هیچ یک از سازمان‌های فوق به این اصل دقت‌ای ندارند و این ماموریت مهم و مهم به فراموشی سپرده شده است.

او گفت: در تعداد بسیاری از کشورهای جهان، خدمات درمانی بیمه شدگان را در قالب یک قرارداد اولیه سلامت با مراکز درمانی منعقد می‌کنند و پیشاپیش حق بیمه را پرداخت می‌کنند، متأسفانه در سرزمین ما برعکس این است یعنی خدمات صورت می‌گیرد و پرداخت حق بیمه، ماه‌ها به طول می‌انجامد.‌

ادامه مطلب
برای تحقق مطرح جامع مناطق اختصاصی اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های ملزوم انجام شده است_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها