خوش آمدید

ایرپاد پرو بعدی احتمالاً قابلیت جدیدی برای کمک به شنوایی خواهد داشت

ایرپاد پرو بعدی به گمان زیادً قابلیت جدیدی برای پشتیبانی به شنوایی خواهد داشت


گزارش تازه بلومبرگ ادعا می‌کند که اپل در ایرپاد پرو بعدی تغییرات سخت‌افزاری خاصی اراعه نخواهد کرد، اما در عوض این دستگاه با قابلیت‌های نرم‌افزاری جذابی همراه می‌شود که از طریق iOS 18 ویژگی‌های سلامتی مهمی را به‌دست کاربران می‌رساند.

به‌گزارش ۹to5Mac، «مارک گرمن» از بلومبرگ در یادداشت جدیدی اظهار کرده است که اگرچه در نسل بعدی ایرپاد پرو خبری از تغییرات سخت‌افزاری بزرگ نخواهد می بود، اما قابلیت نرم‌افزاری مهمی برای پشتیبانی به شنوایی همراه با iOS 18 اراعه می‌شود. بااین‌حال، فعلاً جزئیات بیشتری در این باره در دسترس نیست.

این اولین‌باری نیست که مارک گرمن درمورد منفعت گیری از ایرپاد به‌گفتن یک دستگاه پشتیبانی‌شنوایی می‌نویسد. او نزدیک به یک سال پیش نیز حرف های می بود که غافلگیر نمی‌شود اگر ببیند اپل ایرپاد را به یک دستگاه پشتیبانی‌شنوایی با تأییدیه FDA تبدیل کند. خبرنگار بلومبرگ در آن زمان حرف های می بود که با این تحول میلیون‌ها نفر می‌توانند از این محصول برای مشکلات شنوایی خود منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
سامسونگ انگارً درحال استخدام یکی از مدیران تیم سیری اپل است_تاشکن

ایرپاد پرو درحال تبدیل‌شدن به یک دستگاه سلامتی است

ایرپاد پرو بعدی به گمان زیادً قابلیت جدیدی برای پشتیبانی به شنوایی خواهد داشت ۱۴

ایرپاد اکنون نیز قابلیت‌هایی در این عرصه دارد. برای مثال، قابلیت Live Listen که در iOS 12 اراعه شد، عملاً گوشی آیفون را به یک میکروفون تبدیل و صداها را از طریق آن به ایرپاد منتقل می‌کند.

این شرکت این چنین در سال ۲۰۲۱ از قابلیت Conversation Boost برای ایرپاد پرو پرده برداشت. این قابلیت صدای دریافتی از روبه رو کاربر را تحکیم می‌کند تا هنگامی که فرد درحال سخن بگویید با یک نفر دیگر است، راحت‌تر بتواند سخن‌های او را بشنود.

ادامه مطلب
اپل انگارً به‌جستوجو اراعه ایرپاد پرو با نام «ایرپاد اکستریم» بوده است

بلومبرگ فعلاً اطلاعاتی بیشتری درمورد قابلیت‌های تازه iOS 18 برای ایرپاد پرو انتشار نکرده است. این چنین تا این مدت دقیقاً نمی‌دانیم که این دستگاه چه وقتی امکان پذیر داخل بازار شود. به این علت باید چشم به راه انتشار کردن گزارش‌های زیاد تر در این باره باشیم.

آخرین نسل اپرپاد پرو در شهریور ۱۴۰۱ معارفه شد و از تراشه H2 منفعت می‌برد. این دستگاه این چنین بهینه‌سازی‌هایی را در عرصه قابلیت حذف نویز فعال (ANC) فراهم کرده می بود تا امکان حذف بهتر صدای بعد‌عرصه کاربر وجود داشته باشد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها