خوش آمدید

کاشت ۳۵هزار نهال درخت در کرمان

کاشت ۳۵هزار نهال درخت در کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان به همراه جمعی از اصحاب رسانه از واحد‌های تولیدی شرکت بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان بازدید به عمل اوردند.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: مجتمع‌های کشت و صنعت بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان یکی از بهترین واحد‌های تولیدی در عرصه اشتغال و کارآفرینی مددجویان زندانی می‌باشد.
نماینده عالی قوه قضائیه در کرمان گفتن داشت: درامد‌های حاصل از بنیاد تعاون زندانیان صرف اشتغال و کارافرینی زندانیان و پشتیبانی به خانواده زندانیان نیازمند می‌شود.
وی با گفتن این که اصلاح و بازپروی شخصیت مددجویان زندانی برای برگشت سعادتمندانه به جامعه، از برتری‌های مهم قوه قضائیه و سازمان‌های زندان‌ها می‌باشد، افزود: این دست عمل های که جهت حرفه آموزی و توانمندسازی زندانیان می‌شود نقش مهمی در عدم باژگشت مجدد مددجویان به زندان می‌شود.
حجت‌الاسلام حمیدی اصرار کرد: همه این عمل های بیانگر این است که بنیاد تعاون زندانیان استان کرمان بتواند به رسالت خود عمل نماید.
وی او گفت: امیدواریم با مدیریت خوب این مجموعه در سال‌های اینده ناظر شکوفایی زیاد تر این مجموعه باشیم.
گفتنی است در بازدید امروز جمعی از اصحاب رسانه از نزدیک با ظرفیت‌های گوناگون این مجموعه از جمله کارخانه تشکیل مربا، فلافل، شیرینی و بسته بندی سبزیجات آشنا شدند.
انتهای مطلب

ادامه مطلب
غیبت دو نامدار پرسپولیسی در جشن ۶۰ سالگی باشگاه



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها