خوش آمدید

جوانان واترپلو ایران نایب قهرمان آسیا شدند

جوانان واترپلو ایران نایب قهرمان آسیا شدند




تیم ملی جوانان واترپلو ایران با ناکامی روبه رو تیم ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مدال نقره آسیا را کسب کردند.

ادامه مطلب
اولین اکران تلویزیونی «کارو» مریلا زارعی_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان آسیا از روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ اغاز شد و امروز با برگزاری فینال به آخر رسید. تیم ملی واترپلو ایران در مرحله نیمه نهایی صبح جمعه توانست تیم قوی چین را با نتیجه ۷ بر ۵ ناکامی دهد.

واترپلوئیست‌های جوان ایران در آخرین دیدار خود برای تصاحب مدال طلا امروز از ساعت ۱۴:۰۰ روبه رو تیم قوی آسیا، ژاپن صف آرایی کردند.

کوارتر اول این بازی با نتیجه ۵-۵ با نتیجه مساوی به آخر رسید و در کوارتر دوم نیز ناظر یک بازی پایاپای بودیم که با نتیجه ۵-۴ به سود ژاپن آخر یافت. کوارتر سوم نیز ورزشکاران ایرانی دست از تلاش بر نداشتند و باز هم نتیجه را ۳-۳ مساوی کردند اما در کوارتر آخر تیم ژاپن موفق شد نتیجه را ۴-۱ به سود خود به آخر رساند و نهایتا تیم ملی ژاپن با نتیجه ۱۷ بر ۱۳ قهرمان این دوره از مسابقات شد و واترپلوئیست‌های جوان ایران نیز به مدال نقره رسیدند.

ادامه مطلب
داشتن خواهر و برادرهای زیاد تر با کم شدن سلامت روان در نوجوانان رابطه دارد

یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین و رقابت‌های واترپلو ۱۳ الی ۱۹ اسفند برگزار شد.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها