خوش آمدید

آغاز پخش دومین دوره جشنواره عروسکی تلویزیون از 22 اسفند

اغاز پخش دومین دوره جشنواره عروسکی تلویزیون از ۲۲ اسفند


به نقل از ، اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی فعالیت خود را از ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ با اظهار فراخوان و دریافت آثار نمایش عروسکی از سرتاسر ایران، اغاز کرد.

در نهایت هیات انتخاب ۲۰ تاثییر منتخب را برای پخش در مجموعه «عروسک‌خونه» و اجرا در ایام جشنواره انتخاب کردند. با رای ۲۰ میلیونی مخاطبان به آثار جشنواره، ۳ گروه منتخب با وجود پیشکسوتان نام‌ آشنای هنر تئاتر عروسکی سرزمین مورد تقدیر قرار گرفتند.

حال با گذشت یک سال از این اتفاقات پخش نمایش‌های دومین دوره جشنواره عروسکی تلویزیون از ۲۲ اسفند و از کانال نهال شبکه کودک اغاز می‌شود. به روال سال قبل مجموعه تلویزیونی «عروسک‌خونه» به تهیه‌کنندگی علی خواجه، کارگردانی عطیه ایزدخواه و با وجود مریم کاظمی و فاطمه امینی میزبان ۲۲ گروه نمایش عروسکی از سراسر سرزمین می باشند.

ادامه مطلب
کاترین سالیوان، اولین زن آمریکایی که در فضا قدم زد

تشکیل این مجموعه ۲۳ قسمتی از ابتدای اسفند اغاز شده‌است و از ۲۲ اسفند روی آنتن می‌رود. مخاطبان این نمایش‌ها سپس از پخش هر تکه می‌توانند با مراجعه به سکوی تعاملی «شاد» به گروه مورد نظر خود رای دهند.

مجموعه «عروسک‌خونه» از ۲۲ اسفند هر روز به جز شبهای قدر ساعت ۱۷ از کانال نهالِ شبکه کودک پخش می‌شود و ساعت بازپخش این مجموعه نمایشی ساعت ۲۲ خواهد می بود.

ملزوم به ذکر است مجموعه «عروسک‌خونه» به همت مرکز سیمرغ صدا و سیما تشکیل شده‌است.

ادامه مطلب
لایروبی ۷۵۰۰متر از کانال ها و حوضچه ها منطقه 9 تهران

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها