خوش آمدید

روند استخدام نخبگان در سازمان غذا و دارو اعلام شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

روال استخدام نخبگان در سازمان غذا و دارو اظهار شد – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، زین العابدین شیخ بگلو او گفت: جذب و به کارگیری نخبگان با مقصد اثرگذاری آنان در دستگاه‌های اجرایی و اشتغال و منفعت گیری از ظرفیت و خدمات توانایی های برتر در رشته‌های تخصصی و مرتبط با سازمان غذا و دارو به سازمان امور اداری و استخدامی اظهار شد.

او گفت: به همین منظور از بین داوطلبان واجد شرایط رشته‌های مرتبط جهت شرکت در دوره آموزشی- برسی شبانه روزی دعوت شد تا علاوه بر طی دوره‌های تئوریک اراعه شده توسط مدیران کل یا معاونان سازمان، به طور عملیاتی نیز با وجود در قسمت‌های گوناگون سازمان و نیز برخی شرکت‌های دارویی، تجهیزات پزشکی و غذایی با مأموریت‌های سازمان غذا و دارو آشنا شوند.

شیخ بگلو با اشاره به مقصد دوره آموزشی که اشراف کافی و دید کلان نخبگان حاضر نسبت به نظام اداری حکمرانی سرزمین، چالش‌ها و اقتضائات آن اشکار بوده است، تصریح کرد: این عمل پیش از جذب، ذهنیت مناسبی نسبت به این نوع اشتغال به نخبگان می‌دهد.

ادامه مطلب
تلویزیون وجه ژورنالیستی خود را از دست داده است_تاشکن

مدیر کل گسترش اندوخته انسانی، تحول اداری و امور حمایتسازمان غذا و دارو او گفت: تعلق ردیف سازمانی جهت طی مرحله های گزینش استخدام پیمانی به هسته گزینش وزارت بهداشت ارسال شد که موارد تائید شده به مرور و بعد از تکمیل پرونده پرسنلی و اخذ تائیدیه مراجع قانونی طی اسفند ماه جاری و ماه‌های ابتدایی سال آینده بر پایه برتری و نیاز جهت اغاز به کار به ادارات کل معارفه خواهند شد.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها