خوش آمدید

رقابت ایکس با یوتوب؛ ویدیوهای طولانی به تلویزیون‌های هوشمند می‌آیند

رقابت ایکس با یوتوب؛ ویدیوهای طویل به تلویزیون‌های هوشمند می‌آیند


«ایلان ماسک» در تلاش برای رقابت با یوتوب و افزایش تمرکز ایکس بر محتواهای ویدیویی، تصمیم دارد به‌زودی یک اپلیکیشن برای تلویزیون‌های هوشمند آمازون و سامسونگ اراعه کند. در این اپلیکیشن می‌توان ویدیوهای طویل شبکه اجتماعی ایکس را مستقیماً در تلویزیون مشاهده کرد؛ به‌نظر می‌رسد کارکرد این اپ شبیه اپلیکیشن یوتوب برای تلویزیون‌های هوشمند باشد.

بر پایه گزارش فورچون، ایلان ماسک در ایکس، در جواب کوتاهی به پست یک کاربر مبنی بر این که ویدیوهای طویل‌زمان این پلتفرم را می‌توان مستقیماً در تلویزیون‌های هوشمند تماشا کرد، او گفت که «به‌زودی» این قابلیت ممکن خواهد شد. اپلیکیشن ایکس برای تلویزیون به گمان زیادً همانند به اپ تلویزیونی یوتوب خواهد می بود. فورچون به نقل از یک منبع آگاه می‌گوید که ماسک تصمیم دارد با یوتوب رقابت کند.

رقابت ایکس با یوتوب؛ ویدیوهای طویل به تلویزیون‌های هوشمند می‌آیند ۱۴

ویدیوهای شبکه اجتماعی ایکس در تلویزیون‌های هوشمند

ایلان ماسک پیش‌ازاین حرف های می بود که می‌خواهد شبکه اجتماعی ایکس را به یک سوپراپ تبدیل کند. ماسک برای تحقق‌بخشیدن به این نوشته، برنامه‌های مختلفی در سر دارد؛ برای مثال مدتی پیش این پلتفرم قابلیت تماس تصویری و صوتی را برای کاربران فراهم کرد و این چنین این میلیاردر می‌خواهد پرداخت‌های همتابه‌همتا را در ایکس اراعه دهد.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی متن‌باز؛ آیا اپن‌سورس شدن Grok تغییری تشکیل می‌کند_تاشکن

ماسک برای تبدیل‌کردن ایکس به یک پلتفرم ویدیومحور، تصمیم دارد افراد مشهوری همانند «تاکر کارلسون»، مجری و مفسر شبکه فاکس‌نیوز و «دان لمون»، مجری اسبق CNN را به ایکس بیاورد. او این چنین از یوتوبر مشهور، «مستر بیست» دعوت کرد تا در این پلتفرم ویدیوهای خود را انتشار کند.

یقیناً ایلان ماسک فقطً به انتشار کردن ویدیو اکتفا نکرده است و به محتواهای متنی نیز دقت دارد. امروز شبکه اجتماعی ایکس قالب تازه «مقالات» را معارفه کرد که در آن کاربران پریمیوم و سازمان‌های تأییدشده می‌توانند مقالاتی با ۱۰۰ هزار کاراکتر همراه با تصاویر و ویدیو انتشار کنند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی درنهایت جانشین همه مشاغل می‌شود_تاشکن





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها