خوش آمدید

پوکو X6 نئو

تاریخ معارفه رسمی گوشی پوکو X6 نئو اشکار شد


به‌تازگی اخباری مبنی بر معارفه پوکو X6 نئو در روزهای آتی به‌گوش رسید. اکنون برند پوکو، تیزر گوشی Poco X6 Neo را در هند انتشار کرده است. با این تیزر، پوکو خبرداد که در ۱۳ مارس (۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲) و حوالی ظهر به زمان محلی هند، از گوشی پوکو X6 نئو رونمایی خواهد کرد.

به نقل از GSMArena، تیزری که پوکو انتشار کرده است، طراحی X6 Neo را مشخص می کند که همانند به ردمی نوت ۱۳R پرو است. این چنین متنی روی ماژول دوربین عقب وجود دارد که مشخص می کند دوربین مهم این گوشی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی منفعت گیری می‌کند.

مشخصات احتمالی پوکو X6 نئو

پوکو تا این مدت جزئیاتی از مشخصات X6 Neo اراعه نکرده است. درصورتی‌که این گوشی همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد، مشخصات یکسانی با ۱۳R خواهد داشت؛ به این علت به گمان زیادً با چیپست دایمنسیتی ۶۰۸۰، صفحه‌نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتز از نوع OLED، کیفیت فول اچ‌دی پلاس و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اراعه می‌شود. این چنین به گمان زیادً از شارژ ۳۳ وات هم حمایتمی‌کند.

ادامه مطلب
دیپلماسی هوشمندانه انرژی دولت سیزدهم مراودات تجاری ایران را افزایش داد_تاشکن

اسکنر اثرانگشت این گوشی به گمان زیادً در کنار بدنه آن قرار دارد. دوربین مهم ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز در کنار دوربین تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. این چنین دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی منفعت گیری خواهد کرد.

یقیناً این موارد سخت‌افزاری درواقع شایعاتی می باشند که تا این مدت به قبول رسمی نرسیده‌اند؛ به این علت باید چند روز دیگر چشم به راه بمانیم تا از مشخصات آن به‌صورت کامل باخبر شویم.

ادامه مطلب
اولین تلفنهای دریافت‌کننده شیائومی HyperOS در بازار جهانی اشکار شد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها