خوش آمدید

پیگیری برخورد سازمان امور مالیاتی با جامعه پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

پیگیری برخورد سازمان امور مالیاتی با جامعه پزشکی – تاشکن

به نقل از خبرنگار مهر، محمود فاضل، در ابتدا به گله های‌ها از نوشته مالیات جامعه پزشکی اشاره کرد و او گفت: برخوردهای مکرر سازمان امور مالیاتی با جامعه پزشکی، یکی از مباحثی می بود که در جلسه روز قبل شورای عالی نظام پزشکی مورد دقت قرار گرفت.

او گفت: این قبیل برخوردها با جامعه پزشکی، قابل پیگیری و شکایت است و به نظر می‌رسد؛ گفتگوها و نامه‌ها در این ربط تأثیری نداشته و حتماً در جلسه‌ای که با رئیس قوه قضائیه خواهیم داشت، مراتب پیگیری خواهد شد.

فاضل در ادامه به دو نوشته مورد او گفت و گو در جلسه شورای عالی نظام پزشکی اشاره کرد و او گفت: فاجعه سیل سیستان و بلوچستان و بیماری سرخک، از این جهت که آثار ناگواری در حوزه سلامت و درمان دارند؛ در جلسه شورا مورد دقت قرار گرفت.

ادامه مطلب
نقد و بازدید گلکسی A15 + ویدیو

او گفت: قسمت عمده‌ای از اتفاقات در حوزه سلامت در اختیار وزارت بهداشت، به طوری که ۷۵ درصد موضوعات مرتبط با سلامت مردم، خارج از اختیارات و تصمیم گیری وزارت بهداشت بوده و دیگر وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، دخیل می باشند.

رئیس شورای عالی نظام پزشکی او گفت: طغیان بیماری سرخک که مطابق اظهار وزارت بهداشت، مربوط به مهاجران و مهمانانی از کشورهای همسایه است که متأسفانه؛ آثار تبعی و درمان آن بر مسئولیت وزارت بهداشت است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها