خوش آمدید

پرسپولیس یک تیم روی نیمکت و یک تیم در زمین دارد

پرسپولیس یک تیم روی نیمکت و یک تیم در زمین دارد




سرمربی فولاد خوزستان:

سرمربی تیم فولاد خوزستان ابراز داشت: تحت تاثییر بازی سه روز پیش پرسپولیس نیستیم چون این تیم به قدر کافی بازیکن دارد که بتواند هر سه روز یک بازی انجام دهد. پرسپولیس یک تیم روی نیمکت و یک تیم در زمین دارد.

ادامه مطلب
تصویر دیدنی از معدن نمک گرمسار+عکس


به نقل از

خبرگزاری موج


، احمد آل‌نعمه ، سرمربی فولاد خوزستان درمورد بازی تیمش روبه رو پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال او گفت: فردا یک بازی حساس با تیم خوب پرسپولیس داریم. پرسپولیس در کادر فنی و تیم یازده نفره‌اش تغییراتی داشته و سبک بازی‌اش با وقتی که آقای گل محمدی وجود داشتند، تفاوت دارد. ما تیم حریف را آنالیز و ماموریت های بازیکنان را اشکار کردیم. 

او در ادامه گفت: با بچه‌ها سخن بگویید کردیم که تحت تاثییر بازی سه روز پیش پرسپولیس نباشند چون این تیم به قدر کافی بازیکن دارد که بتواند هر سه روز یک بازی انجام دهد. پرسپولیس یک تیم روی نیمکت و یک تیم در زمین دارد. به امید خدا فردا بتوانیم با تمرکز صد درصد بازی آبرومندانه‌ای در حد نام فولاد انجام بدهیم.

ادامه مطلب
قرمزها شاکی‌ترین تیم لیگ در نیم فصل می باشند

سرمربی فولاد در رابطه غایبان تیمش در بازی فردا هم او گفت: متاسفانه ما دچار بدشانسی شدیم و چند مصدوم در تیم داریم. امیدواریم که یکی دو نفر از مصدومانمان فردا وجود اشکار کنند و به تیم پشتیبانی کنند. یقیناً ما نفرات خوبی داریم که بتوانند جانشین‌های خوبی برای مصدومان‌ تیم باشند.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

ادامه مطلب
خاطره گویی علیرضاخمسه در سالروز تولدش



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها