خوش آمدید

صندلی گیمینگ

مزایا و معایب منفعت گیری از صندلی گیمینگ


به زمان منفعت گیری از رایانه، زیاد تر کاربران ضمن بی‌توجهی به سلامت خود، صدمه‌های جبران ناپذیر به خود می‌زنند. از این‌رو مراعات هنجارها در زمان منفعت گیری از رایانه مهم واقع شده است.

به همین‌خاطر راحتی کیفیت صندلی به موضوعی اساسی در‌آمده است؛ چرا که اثری مستقیم در نحوه نشستن و نگه داری سلامت بدن دارد. از این‌رو در این راهنمای ویجیاتو کوشششده به محاسن منفعت گیری از صندلی گیمینگ بپردازیم.


چرا صندلی گیمینگ؟

خرید و منفعت گیری از صندلی گیمینگ زیاد پیشنهاد شده‌ است؛ اما این اصرار به چه خاطر است؟ صندلی گیمینگ از محصولات جانبی به شمار می‌آید و در عین حال از نیاز‌های مهم گیمرها است و از همه جوانب یک طراحی با لیاقت است که فراتر از نیاز‌های یک گیمر می‌باشد. این گونه از صندلی‌ها از واجبات هر گیمری است.

ادامه مطلب
کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلال را رد کرد_تاشکن
آخرین مطالب

سلامت بدن و راحتی

صندلی گیمینگ به منظور طراحی ارگونومیک (Ergonomically) سلامت کاربران را مقصد مهم تعیین کرده است؛ چرا که صندلی‌های گیمینگ برخلاف صندلی‌های معمولی بازدارنده از سختی برروی ستون مهرگان، دربرگیرنده تکیه‌گاه برای جای‌گیری مناسب سر، تجهیزبه زیرپایی و دستگاه ماساژ می باشند. این چنین صندلی‌های گیمینگ مانع ابراز مشکلاتی چون کمردرد، بی‌حسی پا، کوفتگی گردن، سردرد و عارضه‌های مزمن و سندرم خواهد شد.

تمرکز زدایی

راحتی صندلی‌های گیمینگ علت‌شده تا توانایی بازی کردن را بهبود ببخشد؛ چراکه صندلی‌‌های گیمینگ با افت فشارهای روانی، جهت افزایش تمرکز خواهد شد. صندلی‌های گیمینگ به طوری طراحی شده‌اند که سطح بالایی از راحتی را اراعه می‌کنند که جهت بهبود در کارکرد بازی‌ها می‌شود.

صندلی گیمینگ

زیبایی در ظاهر

جامعه گیمینگ امروزی، به زیبایی در محصولات خود متعلق دارد. صندلی‌های گیمینگ با طراحی شیک و طیف گسترده از مدل‌ها، انتخابی وسوسه‌کننده برای خرید آن است. تعداد بسیاری از این صندلی‌ها دارای مطرح‌هایی می باشند که مطابق با بازی‌ها، فیلم‌ها و… شخصی‌سازی شده‌اند. صندلی‌های گیمینگ با ظاهری قشنگ، میل و اشتیاق به بازی کردن را در افراد زیاد می‌کنند.

صندلی گیمینگ

فراتر از گیمینگ

اگر از خرید صندلی گیمینگ یقین نیستید، باید اشاره‌کرد که تعداد بسیاری از آن‌ها برای طیف وسیعی از کارها طراحی شده‌اند. صندلی‌های گیمینگ فراتر از نیازهای گیمینگ طراحی‌شده و می‌توان از آن به گفتن صندلی اداری و مناسب برای مطالعه، تماشای تلیویزیون، بازی و هر زمان که پشت میز هستید از آن منفعت‌مند شوید.

صندلی گیمینگ

معایب صندلی گیمینگ

صندلی گیمینگ با مزایا زیاد زیاد، خالی از مشکل نیز نیستند. مهم‌است که قبل از خرید صندلی‌ گیمینگ با برخی از ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید.

ادامه مطلب
همین الان بلیط قطارت رو رزرو کن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

قیمت بالا

از مشکلات اساسی صندلی‌های گیمینگ می‌توان به قیمت بالای آن اشاره‌کرد. صندلی‌های گیمینگ حرفه‌ای در بازار بسته به نوع کیفیت خود بین ۱۰۰ الی ۳۰۰ دلار قیمت دارند. قیمت گزاف این سری از صندلی‌ها علت‌شده تا از محبوبیت آن‌ها کاسته شود.

صندلی گیمینگ

تشویق به مصرف‌گرایی

صندلی‌های گیمینگ به جهت ظاهر قشنگ، میل به توانایی بازی کردن را زیاد تر می‌کند. راحتی و حمایتمناسب در میانه بازی مهم است، اما برای فردی که همه روز را بشیند زیاد زیان اور است. اگر فکر می‌کنید که به ندرت از صندلی بلند می‌شوید، بهتر است به این نوشته دقت داشته باشید.

مزایا و معایب استفاده از صندلی گیمینگ - ویجیاتو

کلام آخر

در نتیجه، صندلی‌های گیمینگ با همه مزایا و معایب‌، بهترین انتخاب برای نگه داری سلامت و توانایی فراموش نشدنی می باشند. چه خوب‌است که در هر اتاقی، یک صندلی گیمینگ قرار داشته باشد.

تفاوت صندلی‌گیمینگ با صندلی ادارای در چیست؟

ادامه مطلب
رکوردشکنی تازه تک‌ تیرانداز اوکراینی با شلیک موفق از فاصله 3.7 کیلومتری

صندلی گیمینگ به منظور طراحی ارگونومیک، سلامت کاربران را مقصد مهم تعیین کرده است و بازدارنده از سختی برروی ستون مهرگان، دربرگیرنده تکیه‌گاه برای جای‌گیری مناسب سر، تجهیزبه زیرپایی و دستگاه ماساژ می باشند.

مزایا و معایب صندلی‌های گیمینگ چیست؟

طراحی صندلی‌های گیمینگ با دقت به ملاک‌های مهمی همچون راحتی، نگه داری سلامتی، افزایش تمرکز، ظاهری قشنگ و طراحی‌های ارگونومیک ساخته خواهد شد؛ اما این طراحی‌ها به علت افزایش میل به اعتیاد به بازی و قیمت بالا آن، مقداری دلواپس کننده واقع شده‌اند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها