خوش آمدید

سونی اکسپریا 5 مارک 5

سونی به گمان زیادً از چین، بزرگ‌ترین بازار موبایل دنیا خارج می‌شود


به نظر می‌رسد سونی می‌خواهد حضورش در بازار تلفنهای هوشمند را کمرنگ‌تر از قبل کند، چرا که گزارشی تازه از خروج سونی از بزرگ‌ترین بازار تلفنهای هوشمند دنیا، یعنی چین خبر می‌دهد.

چین بزرگ‌ترین بازار تلفنهای هوشمند در جهان است که شرکت‌های بسیاری در آن رقابت می‌کنند. انگارً رقابتی‌بودن بیش‌ازحد این بازار علتشده تا سونی تصمیم به خروج از آن بگیرد.

مطابق گزارشی تازه، سونی نسل بعدی تلفنهای اکسپریا را در بازار چین اراعه نخواهد کرد. علاوه‌براین، گمان خروج کامل ژاپنی‌ها از بازار چین هم وجود دارد. اکنون به‌طور دقیق علت این تصمیم اشکار نشده است، بااین‌حال همان گونه که گفتیم، رقابتی‌بودن این بازار و یقیناً تلاش ناموفق ژاپنی‌ها برای افزایش سهم خود در چین، می‌تواند دلایل مهم این چنین کاری باشد.

ادامه وجود سونی در بازار تلفنهای هوشمند

ورود سونی به بازار چین به بیشتر از یک دهه پیش و زمان خرید اریکسون برمی‌گردد. اگرچه در ابتدا سونی حالت خوبی در بازار چین داشت، اما به مرور زمان سهم آن افت یافت و اکنون سهم زیاد مقداری در چین دارد. به این علت احتمالا حضو در بازار چین چندانی برای این شرکت منطقی نباشد.

ادامه مطلب
عکس العمل احمد نادری به بازداشت نوئل مک آفی_تاشکن
آخرین مطالب

با وجود گمان خروج سونی از بازار موبایل چین، این شرکت هم چنان به فعالیت در دنیای تلفنهای هوشمند ادامه می‌دهد. حتی اگر روزی خبری از نسل تازه تلفنهای اکسپریا نباشد، سونی هم چنان در صنعت دوربین تلفنهای هوشمند باقی می‌ماند و تعداد بسیاری از تلفنهای هوشمند با دوربین این شرکت داخل بازار خواهد شد.

اکنون ژاپنی‌ها واکنشی به نقل از تازه نشان نداده‌اند و این چنین حالت موجودی تلفنهای سونی در چین هم تغییری را توانایی نکرده است. به این علت احتمالا تنها با یک شایعه مواجه باشیم.

ادامه مطلب
گوگل دسته کروم‌بوک پلاس را با سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای بهتر معرفی کرد

سونی در آینده از نسل تازه تلفنهای اکسپریا ۱ و ۵ رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد سونی در این تلفنها از فناوری دوربین جدیدی منفعت گیری می‌کند. علاوه‌براین، به نظر می‌رسد نسل بعدی اکسپریا ۱ به دوربین سه‌گانه با سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی تجهیزمی‌شود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها