خوش آمدید

سال آینده میزبان سه رویداد آسیایی جودو هستیم

سال آینده میزبان سه اتفاقات آسیایی جودو هستیم


او گفت: بی تردید وجود موثر جودوکاران سرزمین در این رقابت ها خروجی های خوبی برای این رشته ورزشی پرطرفدار خواهد داشت.

رییس فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: میزبانی علتپویایی جودوی ایران خواهد شد و اتفاق خوبی برای این رشته در سرزمین خواهد افتاد.

میراسماعیلی با گفتن این که مسابقات نونهالان در سال آینده به طور منطقه ای برگزار می شود، فرمود: هنگامی مسابقات به شکل منطقه ای برگزار می شود، نفرات بسیاری نشان های قهرمانی کسب می کنند و این کار انگیزه ای برای فعالیت ورزشکاران جودو در دیگر مناطق سرزمین می شود.

رییس فدراسیون جودو او گفت: مطرح آمایش سرزمینی جودو تدوین شده و از سال آینده با مقصد شناسایی ظرفیت های جودو اجرا می شود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پخش چند فیلم ضدسیاست های آمریکا و با حال و هوای معلمان_تاشکن

او گفت: خراسان شمالی جزو ۶ استان برتر در رشته ورزشی جودو است به این علت به لحاظ اعتبارات، امکانات نزم افزاری و سخت افزاری نگاه اختصاصی ای به این استان خواهد شد.

میراسماعیلی تصریح کرد: این چنین دوره های آموزشی و میزبانی های این رشته ورزشی نیز در این ۶ استان برتر جودو برگزار خواهد شد.

وی با گفتن این که خراسان شمالی ظرفیت اختصاصی ای در رشته جودو دارد، او گفت: تعداد بسیاری از رشته های ورزشی از جودو تغذیه می کنند اما کشتی باچوخه در خراسان شمالی به نوعی پرورش دهنده ورزشکاران این رشته است به این علت باید از این ظرفیت به خوبی منفعت بگیریم.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
آیت الله امامی کاشانی از جمله بزرگانی است که حق بسیاری بر گردن ما بچه های مناطق محروم دارد

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها