خوش آمدید

فروش رستوران سکانس آخر سریال «خانواده سوپرانو» به قیمت 82.6 هزار دلار

فروش رستوران سکانس آخر سریال «خانواده سوپرانو» به قیمت ۸۲.۶ هزار دلار


مزایده غرفه ای که بازیگران سریال خانواده سوپرانو (The Sopranos) در سکانس آخر سریال در آن وجود داشتند، با نظر ۸۲.۶ هزار دلاری به آخر رسید.

هویت خریدار غرفه رستوران «هولستن» در بلومفیلد که سکانس های بسیاری از این درام افسانه ای شبکه HBO در آن فیلمبرداری شده، آشکار نشده است.

در سکانس آخر این سریال، «تونی» (جیمز گاندولفینی)، کارملا (ادی فالکو)، ای جی (رابرت ایلر) و میدو (جیمی لین سیگلر) در رستوران هولستن شام می خورند و سریال با پخش آهنگ «Do not Stop Believin» به آخر می رسد.

به نقل از نیویورک تایمز، این مزایده پیروزی بزرگی برای رستوران هولستن بوده که مالک آن امیدوار می بود با فروش غرفه، ۱۰ هزار دلار برای پشتیبانی به پرداخت هزینه ۶۰ هزار دلاری جایگزینی آن دریافت کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
سایپا با همکاری چینی‌ها،‌ موتور هیبریدی می‌سازد!

این رستوران در هفته قبل در اکانت رسمی اینستاگرام خود حراج را خبرداد.

زمان انجامش فرا رسیده است. ما این کار را دستکم نگرفته ایم.

امیدواریم که غرفه تازه همانند به غرفه قبلی باشد.

هنگامی مردم به اینجا می آیند، به سختی فهمید تفاوت خواهند شد.

1709827592 679 فروش رستوران سکانس آخر سریال خانواده سوپرانو به قیمت 826

صاحبان هولستن در توضیحات صفحه ای‌بی اظهار کردند که انجام این کار الزامی بوده و در مزایده بیشتر از ۲۳۰ نظر دریافت کردند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

همه چیزهای خوب بعضی اوقات اوقات نیاز به ارتقا دارند.

غرفه معروف خانواده سوپرانو در حال انجام تغییرات مورد نیاز است. ما از امروز غرفه دوست‌داشتنی‌مان را در سایت ای‌بی به حراج می گذاریم.

زمان خرید این غرفه را تنها یک بار در زندگی خود دارید. بدیهی است که قرار نیست نوستالژی رستوران محبوبمان را از بین ببریم…. ما دیوانه نیستیم! فقط می خواهیم که این مکان را ارتقا دهیم.

1709827592 487 فروش رستوران سکانس آخر سریال خانواده سوپرانو به قیمت 826

در پستی که این حراج اظهار شد، شامل توضیحی از صاحبان هولستن می بود که انها گفتند «نمی‌خواهند این کار را انجام بدهند»، اما چاره ای جز این ندارند.

این غرفه چندین دفعه تعمیر شده و اثاثیه آن بیشتر از ۶۰ سال قدمت دارد. بدیهی است که ما نمی‌خواهیم این کار را انجام دهیم، اما شرایط به حدی رسیده که غرفه از نظر ساختاری دیگر ایمن نیست و ما باید در ابتدا به ایمنی مشتریان خود اهمیت دهیم.

ایمنی مشتری برای ما برتری است و باید برای مشتریان ما هم باشد.

صاحبان هولستن  در روز شنبه، در اکانت اینستاگرام خود به مشتریان و طرفداران یادآوری کردند که این آخرین فرصتی است که می توانند با این غرفه عکس بگیرند.

1709827592 770 فروش رستوران سکانس آخر سریال خانواده سوپرانو به قیمت 826

در توضیحات تصویری دیگر از گاندولفینی در این غرفه و دو عکس دیگر از مشتریان آمده است:

این آخرین زمان برای گرفتن عکس در این آخر هفته است. ما ساعت ۱۰ امشب تعطیل می کنیم و از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب یکشنبه باز هستیم.

سکانس پایانی سریال خانواده سوپرانو پر از درام و تنش می بود.

ادامه مطلب
ایران امسال می‌خواهد اتفاق بزرگی را در آسیا رقم بزند

تونی به رستوران هولستن می‌رود و به انتظار خانواده‌اش می‌نشیند.

مردم عادی داخل رستوران خواهد شد و تونی مدام دلهره دارد. انسان‌های غریبه یکی بعد از فرد دیگر از درب جلویی رستوران داخل محوطه خواهد شد. همسرش کارملا نیز داخل رستوران می‌شود و سپس از او یک مرد مشکوک و سپس پسرش، ای جی به داخل رستوران می‌آیند.

مرد مشکوک روی صندلی کنار پیشخوان می‌نشیند و مدام به عقب نگاه می‌کند و دختر تونی، میدو، در تلاش است تا خودرویش را پارک کند.

1709827592 643 فروش رستوران سکانس آخر سریال خانواده سوپرانو به قیمت 826

مرد مشکوک از صندلی‌اش بلند می‌شود و از کنار میز تونی عبور می‌کند تا به دستشویی برود.

در همین حال، میدو تا این مدت در تلاش است تا خودرویش را پارک کند. میدو که با عجله از خیابان عبور می‌کند، نزدیک است به خودرویی برخورد کند، زنگ در به صدا در می‌آید و هنگامی استیو پری آهنگ «هیچ زمان دست از تلاش برندار» را می‌خواند، یک دفعه صفحه سیاه می‌شود و داستان این سریال به آخر می‌رسد.

ادامه مطلب
شرایط فروش وانت آریسان ویژه آبان 1402 اعلام شد + جدول

سریال خانواده سوپرانو که از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ به زمان ۶ فصل از شبکه HBO پخش شد، به گفتن یکی از بهترین و تاثیرگذارترین سریال های تلویزیونی در همه دوران شناخته می شود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها