خوش آمدید

آیا آئودی Q4 e-tron می‌تواند در ایران موفق شود؟

آیا آئودی Q4 e-tron می‌تواند در ایران موفق شود؟


طی روزهای قبل، ناظر معارفه اولیه و سپس رونمایی رسمی آئودی Q4 e-tron در ایران بودیم. شرکتی به نام نادین ماشین، واردات و اراعه این ماشین به بازار ایران را برعهده دارد. نادین ماشین در جریان رونمایی رسمی از آئودی Q4 e-tron، خود را نخستین واردکننده محصولات آئودی به ایران نامید. حال آن‌که این چنین مساله‌ای حقیقت ندارد و در دوره‌های قبلی واردات، شرکت‌های فرد دیگر محصولات آئودی را به بازار ایران آورده‌اند.

این چنین بخوانید: آئودی Q4 E-Tron با نادین ماشین به ایران می‌آید

آئودی به گفتن یک برند باکیفیت و رده بالا در سطح جهان شناخته می‌شود. محصولات آئودی نیز در اروپا و آسیا زیاد محبوب می باشند. با این حال کارکرد ضعیف شرکت‌های واردکننده، علتشده است تا خودروهای این برند در بازار ایران به پیروزی نرسند. طی دوره‌های قبلی واردات ماشین، دو محصول از این برند توسط شرکت رامک ماشین به بازار ایران اراعه شدند. این خودروها شامل آئودی TT در دو تیپ کوپه و کانورتیبل به همراه آئودی Q5 بودند. با این حال اراعه محدود، بازاریابی ضعیف و این چنین نبوده است زیرساخت اراعه خدمات به خودروهای آئودی، علتشد تا خودروهای این برند در بازار ایران ناکامی بخورند.

ادامه مطلب
کارت گرافیک Arc Battlemage سال 2024 اراعه می‌بشود

آیا آئودی Q4 e-tron و نادین ماشین حالت برند آلمانی در بازار ایران را تحول خواهند داد؟

اکنون نادین ماشین تصمیم دارد با آئودی Q4 e-tron، این حالت را تحول دهد اما آیا این چنین اتفاقی در حقیقت رخ خواهد داد؟ کراس‌اوور آئودی کیو ۴ ئی‌ترون یک ماشین همه برقی است. به این علت این ماشین برای فعالیت در ایران، به جایگاه‌های شارژ نیاز دارد، زیرساختی که تا این مدت در کشورمان فراهم نشده است. به این علت این مساله اولین معضل کراس‌اوور آئودی در ایران خواهد می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
آن‌قدر خودروی وارداتی می‌آوریم که به انبارهای تازه نیاز باشد!

دومین مساله زیرساخت اراعه خدمات است. خودروهای آلمانی از جمله محصولات آئودی به پیچیدگی شهرت دارند و این پیچیدگی در رابطه خودروهای برقی دوچندان می‌شود. بدیهی است پیش از واردات یک ماشین برقی آلمانی به سرزمین، بایستی زیرساخت اراعه خدمات و انجام تعمیرات آن در سرزمین فراهم شود. موضوعی که رامک ماشین در انجام آن ناموفق بوده است و نادین ماشین باید برای رفع کردن آن تلاش کند.

دقت به این مسئله الزامی است که رامک ماشین پیش از واردات محصولات آئودی، انبوهی از خودروهای سانگ یانگ را به بازار ایران اراعه کرد و حتی برخی مدل‌ها را نیز به مرحله مونتاژ رساند. اگر رامک ماشین با شبکه گسترده نمایندگی‌ها (نسبت به شرکت‌های تازه داخل) و خط مونتاژ در اراعه خدمات آئودی ناتوان بوده است، چطور می‌توان از یک شرکت نوپا در حوزه واردات انتظار تحقق این چنین موضوعی را داشت؟ جواب این سوال را طی ماه‌های آتی با مشاهده نحوه فعالیت نادین ماشین دریافت می کنیم.

ادامه مطلب
تویوتا bZ4X و تویوتا bZ3 به ایران می‌آیند_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها