خوش آمدید

قلم جدید اپل

نسل تازه اپل پنسل به گمان زیادً تا اواسط فروردین‌ماه معارفه می‌شود


در یک شبکه اجتماعی چینی شایعاتی مبنی بر گمان معارفه و اراعه قلم تازه اپل انتشار شده است. به‌نظر می‌رسد این قلم ویژگی‌ها و طراحی بهتری نسبت به نسل قبلی دارد و همزمان با آیپدهای تازه معارفه می‌شود.

به نقل از MacRumors، این شایعه از سوی کاربر «Instant Digital» در شبکه اجتماعی ویبو انتشار شده است. بعد از گذشت بیشتر از هشت سال از اراعه اولین مدل قلم اپل، اکنون کوپرتینویی‌ها درنظر دارند نسل تازه این قلم را در ماه مارس ۲۰۲۴، معارفه و اراعه کنند. این چنین «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، اظهار کرده که این محصول اپل «طی اواخر مارس یا اغاز آوریل» (اواسط فروردین‌ماه) درکنار محصولاتی دیگر داخل بازار می‌شود. فعلاً اپل تنها مک‌بوک ایر M3 را معارفه کرده و احتمالا از محصولات تازه دیگر در هفته‌های آتی پرده‌برداری کند.

ادامه مطلب
ایرپاد پرو بعدی به گمان زیادً قابلیت جدیدی برای پشتیبانی به شنوایی خواهد داشت

ویژگی‌های احتمالی قلم تازه اپل

اطلاعات محدودی در رابطه ویژگی‌های اپل Pencil تازه وجود دارد، اما شایعاتی درمورد سَری‌های قابل معاوضه مغناطیسی آن، قابلیت‌های مثالگیری رنگ و طراحی مختصر‌تر با روکش براق وجود دارد.

این چنین شایعه شده است که به گمان زیادً نسل بعدی مدل‌های آیپد پرو OLED اپل در همین ماه اراعه خواهد شد. به این علت منطقی است که قلم تازه اپل نیز در کنار این تبلت داخل بازار شود. این چنین انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها مجیک کیبورد بازطراحی شده را نیز به‌زودی معارفه کنند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
از شارژرهای تقلبی برای دستگاه‌های‌ خود منفعت گیری نکنید

Instant Digital از نظر افشای اطلاعات دقیق درمورد برنامه‌های اپل، سابقه متناقضی دارد. بااین‌حال، او اولین منبعی می بود که درمورد اراعه آیفون ۱۴ زرد رنگ، ضبط ویدیوی فضایی (Spatial) در آیفون ۱۵ پرو و به‌روزرسانی سخت‌افزاری جزئی اپل واچ سری ۹ گزارش داد. این چنین او تنها منبعی می بود که خبر از اراعه آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس با شیشه پشت مات داد. با‌این‌حال، این منبع ادعاهایی در رابطه چندین ویژگی iOS 17 و اراعه یک iPad Air تازه در اکتبر ۲۰۲۳ داشت که به‌نتیجه نرسید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها