خوش آمدید

محمدرضا شریفی نیا در سریال جواد افشار/ «ناریا» پس از ترکیه به 2 کشور دیگر می رود

محمدرضا شریفی نیا در سریال جواد افشار/ «ناریا» بعد از ترکیه به ۲ سرزمین دیگر می رود


به نقل از ، گروه تشکیل مجموعه تلویزیونی «ناریا» به تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور با پایان کار در استانبول ترکیه به‌تازگی به تهران آمده‌اند و این روزها مشغول تصویربرداری در چند لوکیشن در حوالی مرکز شهر می باشند.

آیسل کاپلان (از سرزمین ترکیه)، آن ماری سلامه (بازیگر لبنانی) و ژاکلین آواره و واهاک عزیزیان (بازیگران ارمنی) از جمله هنرمندانی می باشند که در کنار چند بازیگر ایرانی این سریال در استانبول روبه رو دوربین رفته‌اند.

همزمان با ضبط پلان‌های مربوط به ترکیه، گروه تشکیل دوم این سریال به کارگردانی هادی افشار مشغول تصویربرداری لوکیشن‌های مربوط به تهران بوده‌اند تا «ناریا» هرچه سریع تر برای پخش از تلویزیون آماده شود.

بر پایه برنامه‌ریزی‌ها بعد از پایان قسمت‌های تهران، گروه برای ادامه کار عازم یکی از کشورهای عربی، ارمنستان و یکی از شهرهای دیگر ترکیه خواهند شد. ضمن این که تا بحال نزدیک به ۶۰ درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است و مرحله های تدوین و بعد تشکیل نیز بطور همزمان انجام می‌شود.

ادامه مطلب
سرپرست تازه معاونت حقوقی پرسپولیس منصوب شد_تاشکن
آخرین مطالب

محمدرضا شریفی‌نیا، آشا محرابی، خسرو شهراز، مهرداد ضیایی، حسین سحرخیز، رز رضوی، شراره رخام، ناظر احمدلو، سولماز حصاری، بهمن دان، صدرالدین حجازی، مهدی شیخ عیسی، ملیکا عبداللهی، محمد حاجی بابایی، مهدی شاکریان به تازگی به گروه بازیگران «ناریا» اضافه شده اند که طی یکی دو ماه قبل روبه رو دوربین جواد افشار رفته‌اند.

سامان صفاری، امیریل ارجمند، کاظم بلوچی، فریبا متخصص، کاوه سماک‌باشی، افسانه چهره‌آزاد، حسن میرباقری، نسیم ادبی، ویدا جوان، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، هامون سیدی، رامبد شکرآبی، آزیتا ترکاشوند، حسن اسدی، اتابک نادری، وحید شیخ‌زاده، افشین سنگ‌چاپ، احمد پورخوش، آزاده ریاضی، فرشید نوابی، نادیا شادمان، دنیا دهقان، سیروس سپهری، زهرا فراهانی، جلیل بشتام، سعید پاکزاد، مریم عطیه میرزایی، فریبا صادقیان، معصومه پاشایی، میثم ولی‌خانی، فاطمه حسینی، ابراهیم مرادی، به همراه چهره‌های تازه از جمله زارا نادری‌فر در نقش «هوژان»، محمدسعید فرازمند در نقش «سوران» و دنیا فتحی در نقش «مستانه» دیگر بازیگران این سریال می باشند که از ابتدای کار در پروژه وجود داشته‌اند.

ادامه مطلب
دارورسانی درب منزل جانشین فروش اینترنتی دارو - تاشکن

«ناریا» به خواست مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی و با مضمونی گنگستری و پلیسی روایتگر داستان هوژان، دختر نخبه و دانشمند ایرانی است که در اوج شکوفایی علمی‌اش به جستوجو اختراع اتفاق‌ای می‌رود که قرار است ایران را بی نیاز به واردات محصولی استراتژیک کند. در این بین گروهی از تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی داخل ماجرا خواهد شد و… .

فیلمنامه «ناریا» به نویسندگی حمید رسول‌پور و سمیه تاجیک در ۵۰ تکه به نگارش درآمده و جواد افشار نیز بیشتر از یک سال روی این فیلمنامه پرداخت نهایی را انجام داده است.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها