خوش آمدید

تهران به خون نیاز دارد/ کاهش اهدای خون در تعطیلات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

علت افت اهدای خون در روزهای پایانی سال – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، مصطفی جمالی، در وبینار کشوری مدیریت ذخایر خون در اغاز ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی، او گفت: همه ساله روزهای سرد زمستان با افت مراجعات مردمی همراه است و هر چه به نوروز نزدیک می‌شویم برای مشغله زیاد مردم و بار سنگین ترافیکی، مراجعات نیز افت می‌یابد و بعد از آن نیز سفرهای نوروز و تعطیلات اغاز می‌شود که شرایط را دشوارتر می‌کند.

مدیرعامل سازمان انتقال خون افزود: امسال همزمانی روزهای پایانی سال با ماه مبارک رمضان ایجاب می‌کند تا برنامه ریزی دقیق‌تری برای تشویق مردم به اهدای خون، مدیریت ذخایر و منفعت گیری مناسب از شبکه ملی خونرسانی صورت گیرد تا در روزهای پیش رو مردم نگرانی برای فراهم خون مورد نیاز بیماران نداشته باشند و ذخایر در شرایط مطلوب نگه داری شود.

ادامه مطلب
اینفوگرافیک| سهم زنان و دختران ایرانی در دفاع مقدس

در وبینار کشوری مدیریت ذخایر خون، مدیران انتقال خون هر یک از استان‌ها با دقت به شرایط بومی و جغرافیایی استان خود حالت جاری ذخایر را تشریح و راهکارهای نگه داری آن را بازدید کردند و برآوردی از نیاز استان تا آخر سال اراعه دادند.

در این وبینار دستور العمل های ملزوم برای نگه داری ذخایر در شرایط پیش رو و شبکه ملی خونرسانی و دفاتر جذب و نگهداری اهدا کنندگان صادر شد تا طی این زمان سازمان انتقال خون و مراکز استان‌ها با بهترین مدیریت ذخایر خون، به بیماران نیازمند به خون خدمت رسانی کنند.



منبع

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اکسپلورر 1 به زمین بازگشت_تاشکن
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها