خوش آمدید

سریال «هیس، هیچی نیس!» برای نوجوانان آماده شد

سریال «هیس، هیچی نیس!» برای نوجوانان آماده شد


به نقل از ، سریال نمایشی «هیس، هیچی نیس!» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا عطارد و کارگردانی حسین حقانی با نگاهی طنز به رویدادهای تاریخی جهان ساخته شده است و اثری اقتباسی است که از کتاب ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» مهدی میرکیایی منفعت گرفته است.    

این مجموعه با گذشت ۶ ماه از اغاز تشکیل و طی کردن فرایند بعد تشکیل آماده نمایش شده است و به‌زودی از یکی از شبکه‌های سیما روی آنتن می رود.  

قصه های «هیس هیچی نیس» در فضایی فانتزی روایت و به عکس کشیده می شود و از آیتم های مختلفی از جمله دادگاه، استعدادیابی، سراشپز، تاریخ کاغذی و … راه اندازی شده که آیتم سرآشپز ترکیبی از کار رئال و عروسکی است.  

این مجموعه نخستین محصول مرکز تولیدات نوجوان سوره است که توسط سازمان سینمایی سوره برای مخاطب نوجوان تشکیل شده است.  

ادامه مطلب
جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان گلستان برگزار می شود
آخرین مطالب

در «هیس، هیچی نیس!» از بازیگران تئاتری منفعت گرفته شده است که ۱۵ بازیگر مهم و ۲۰ بازیگر فرعی را شامل می شوند.

مجید امیری، علی فرحناک، حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، مهدی برقعی، مجید بخششیان، محمد حاج بابایی، مهناز رودساز، مهدی ملاک و جواد پیروزی از جمله این بازیگران می باشند.  

زینب یزدانی سرپرست پژوهشگران و مجید بخششیان و مهناز رودساز نویسنده فیلمنامه این مجموعه می باشند که فصل نخست آن در ٢۶ تکه به نگارش درآمده است.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«دروازه شیطان» سریال جدید تلویزیون می شود/ اتفاقی جدید برای بازیگر آذری زبان

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها