خوش آمدید

دردسرهای محمد صلاح برای تیم ملی مصر و لیورپول

دردسرهای محمد صلاح برای تیم ملی مصر و لیورپول


به نقل از اسپورت، لیورپول هفته قبل درخواستی را به فدراسیون فوتبال مصر ارسال کرد و خواستار دعوت‌نشدن این بازیکن به اردوی تیم ملی مصر در فیفادی آتی شده است. فدراسیون فوتبال مصر این خواست را رد و همین طور گفت می‌خواهد از این بازیکن در دیدارهای آتی منفعت گیری کند.

فدراسیون فوتبال مصر در عکس العمل به خواست لیورپول بیانیه‌ای را صادر کرد که در آن آمده است: حق ما این است که هر بازیکنی را که تمایل داریم به اردو دعوت کنیم. او گفت و گو وجود یا عدم وجود صلاح در اختیار کادر فنی و شخص حسام حسن است.

رسانه‌های مصری نیز خبر دادند که سران فدراسیون فوتبال این سرزمین به جستوجو تماس با محمد صلاح می باشند ولی موفق به برقراری تماس با فوق‌ ستاره‌شان نشده‌اند و به همین خاطر سران فدراسیون فوتبال مصر از محدودیت‌هایی که باشگاه لیورپول برای صلاح تشکیل کرده ازردهاند.

ادامه مطلب
اولین قانون نوشته‌شده با ChatGPT به‌طور ناخواسته تصویب شد!

صدمه دیدن صلاح کاملا رفع شده است و او می‌تواند در بازی تیمش در لیگ اروپا روبه رو اسپارتاپراگ به میدان برود. لیورپول هفته سپس در لیگ برتر نیز دیداری حساس و دشوار روبه رو منچسترسیتی دارد و وجود صلاح در این دیدار از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این بازیکن ۳۱ ساله تابستان ۲۰۲۲ قرارداد جدیدی را با لیورپول امضا کرد ولی سران عربستانی به خرید او در تابستان پافشاری می‌کنند. انتقال صلاح به عربستان علتمی‌شود او به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال جهان تبدیل شود.

ادامه مطلب
رابی فاولر، اسطوره لیورپول از عربستان اخراج شد



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها