خوش آمدید

پرسپولیس 3 - نفت و گاز گچساران 0

پرسپولیس ۳ – نفت و گاز گچساران ۰



به نقل از

خبرگزاری موج


، ساعتی سپس از حذف تیم فوتبال استقلال با ناکامی برابر مس رفسنجان، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی روبه رو نفت و گاز گچساران صف‌آرایی می‌کنند. این بازی حساس در حالی برگزار شد که پرسپولیس با شش تحول نسبت به بازی قبلی، داخل زمین شده و یقیناً ترکیب پرستاره‌تری را هم نسبت به دیدار ذوب‌آهن در اختیار دارد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان (۸۷- مسعود ریگی)، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر  (۶۸- وحدت حنانوف)، سینا اسد‌بیگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورونوف، مهدی ترابی (۶۸- سعید صادقی)، وحید امیری (۷۷- امید عالیشاه)، عیسی آل‌کثیر (۷۷- ابوالفضل باقری)

ادامه مطلب
نه پیش از موعد برانکو به سرخ های پایتخت

سرمربی: اوسمار

ترکیب نفت و گاز: وحید اصغرزاده، علی حدادی‌فر، امیرحسین صالحی، محسن آقایی، امین رضایی قلعه، محمدمهدی عسگری، جلیل پناهی، علی قربانخانی (۷۱-علی نبی‌زاده)، مهدی کربلایی، مجید تاجیک، ساسان جعفری‌کیا

سرمربی: پیروز قربانی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

شرح گل:

پرسپولیس ۱ – نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۳۸ – مهدی ترابی): مهدی ترابی سپس از حرکت در عرض، توپ را روی دروازه فرستاد و در حالی که وحید امیری موفق به زدن ضربه سر نشد، توپ به طور مستقیم در گوشه دروازه قرار گرفت و تبدیل به گل شد.

پرسپولیس ۲ – نفت و گاز گچساران ۰ (دقیقه ۴۷- دانیال اسماعیلی‌فر): پاس مهدی ترابی در عمق به دانیال رسید و در حالی که او تصمیم داشت توپ را برای مهاجمان پرسپولیس ارسال کند، سانترش به یکباره در درون دروازه قرار گرفت.

ادامه مطلب
فضای پارکینگ رایگان دیگر موجود نیست

پرسپولیس ۳ – نفت و گاز ۰ (دقیقه ۵۵- عیسی آل‌کثیر): اوستون اورونوف در سمت چپ توپربایی کرد و توپ را برای دانیال فرستاد که ضربه اسماعیلی‌فر به بازیکن حریف خورد و در ادامه عیسی توپ را تبدیل به گل کرد.

اخطار:

نفت و گاز گچساران: ساسان جعفری‌کیا ۷۴ – امیرمحمد منصف ۷۶- مجید تاجیک ۸۳

دقایق حساس:

دقیقه ۵: پاس در عمق روی نادرست حسین کنعانی، محمد عسگری را در موقعیت تک به تک قرار داد که ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: ارسال زیبای سینا اسدبیگی از روی ضربه ایستگاهی با هد عیسی آل‌کثیر همراه شد و توپ در درون دروازه قرار گرفت، اما داور این گل را با پرچم پشتیبانی‌داور مردود کرد.

دقیقه ۴۴: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس به عیسی آل‌کثیر رسید، اما ضربه او با عکس العمل گلر حریف همراه شد و توپ در درون دروازه قرار نگرفت.

ادامه مطلب
دکمه تنظیم مجدد مغز در خواب چیست؟_تاشکن

دقیقه ۵۲: اوستون اورونوف در روبه رو محوطه جریمه دو بازیکن گچساران را دریبل زد و در حالی که می‌رفت یک گل قشنگ بزند، ضربه اسایش در بغل دروازه‌بان قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: روی یک ضدحمله سریع اورونوف توپ را به سینا اسدبیگی داد که این توپ با برخورد به دفاع کننده حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۵: شوت سرکش وحید امیری با عکس العمل گلر به کرنر رفت.



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها