خوش آمدید

مسابقه با اردن آخرین فرصت پیش از جام ملت‌هاست

هضم ناکامی در برابر قطر سخت است


سرمربی تیم ملی فوتبال

سرمربی تیم ملی فوتبال با اشاره به ناکامی این تیم در هجدهمین دوره جام ملت های آسیا، او گفت: ما در بازی با قطر موقعیت های بسیاری داشتیم و ناکامی برابر این تیم برای ما غیرقابل هضم است.

ادامه مطلب
سردی معده را چگونه درمان کنیم؟


به نقل از

خبرگزاری موج


، امیر قلعه نویی در حاشیه دیدار خیریه فوتبال برای پشتیبانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموریت اخلاقی خودمان دانستیم با پشتیبانی تیم هنرمندان و پیشکسوتان دیداری خیرخواهانه را برگزار کنیم و یک سری پشتیبانی‌هایی هم در همین رابطه انجام شده است.

او در ربط با جوان‌گرایی در تیم ملی او گفت: من باید یک بار دیگر از مردم عذرخواهی کنم که همانند دیدار با ژاپن نتوانستیم برای دومین بار آنها را در جام ملت‌ها خوشحال کنیم. فوتبال دنیا و به خصوص در ایران، نتیجه گرا جستوجو می‌شود، تشکیل بازیکن بر مسئولیت تیم ملی نیست این ماموریت باشگاه‌ها و تیم‌های پایه است که بازیکن سازی کنند. نبوده است بازی‌های ملی برای بازیکنان جوان هم دومین مشکل پیش روی ما است، به گفتن مثال ما آماری در اختیار فدراسیون فوتبال قرار داده‌ایم که میانگین سنی بازیکنان تیم‌های لیگ برتر بین ۲۵ تا ۲۶ سال بوده است. بازیکنان جوان در کشورهایی همانند ژاپن و … بالای ۱۰۰ بازی بین‌المللی دارند اما در ایران تنها ۲۸ بازی بین‌المللی میانگین دیدارهایی است که بازیکنان جوان داشته‌اند. ما باید بر پایه شرایط سرزمین برنامه‌های خود را پیش ببریم و من هم آدمی نیستم که گله های مند باشم.

ادامه مطلب
وجود داوران ایرانی در تورنمنت کافا_تاشکن

او افزود: ما در جام ملت‌های آسیا کم شانس بودیم و حداقل باید به فینال صعود می‌کردیم تا بار دیگر مردم ایران شاد شوند که متأسفانه این اتفاق رخ نداد ما در کل ساختار مدیریتی کشورمان با مشکلاتی رو به رو است. در دیدار با قطر علیرضا جهانبخش، محمدحسین کنعانی زادگان، مهدی طارمی و رضا اسدی موقعیت‌های زیاد خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستیم از هیچکدام از آنها منفعت گیری کنیم و حتی در اواخر نیمه اول داور می‌توانست یک پنالتی به سود ما اظهار و بازیکن حریف را اخراج کند که این چنین اتفاقی رخ نداد و باید از آن بگذریم.

او خاطرنشان کرد: ناکامی در برابر قطر برای ما سخت و قابل هضم نیست اما باید از بازیکنانم که ۴۳ روز در اردو بودند، سپاس کنم و هیچ‌گونه حاشیه‌ای هم در تیم وجود نداشت.

ادامه مطلب
موج استعفا به ارتش زردها هم رسید

او در ربط با تمجید علی دایی از تیم ملی او گفت: او شناسنامه و اعتبار فوتبال ایران است و ما باید کاری می کردیم تا او به گفتن رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC انتخاب می شد.

امیدوارم شرایط رخ دهد که از قطبی در تیم ملی منفعت گیری کنیم

قلعه نویی در رابطه با اضافه شدن افشین قطبی به کادر فنی تیم ملی او گفت: تیم ملی ملک شخصی بنده نیست و همه می توانند در آن وجود داشته باشند و من هم یک روزی خواهم رفت. قرارداد اعضای کادر فنی با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده و دریافتی دستیاران من زیر ۵۰ درصد بوده است و آنها عاشقانه و بدون هیچ چشم داشتی برای تیم ملی خدمت کرده اند و یک مربی در لیگ برتر دریافتی اش از دستیاران من زیاد تر است.

ادامه مطلب
امیر قلعه نویی مشتاق بهبود کارکرد قبلی در جام ملت‌های آسیا است

او در ادامه گفت: قطبی جز بزرگان فوتبال ایران و از لحاظ فنی آمار زیاد خوبی داشته است و امیدوارم شرایطی به وجود آید که او هم به کادر فنی تیم ملی اضافه شود.

 

مینی کمپ ها به گسترش فوتبال ایران پشتیبانی خواهد کرد

قلعه نویی در خصوص برپایی مینی کمپ ها و تاثییر آن بر فوتبال ایران او گفت: ما یک مینی کمپ برگزار کردیم و نفراتی که در آن بودند در لیگ برتر جز بازیکنان تاثیرگذار به حساب می آیند. ما به علت برخی از مشکلات بین المللی باید این مینی کمپ ها را در ایران داشته باشیم و باشگاه ها هم به علت منافع ملی پشتیبانی خواهند کرد.

 

نوراللهی فعلا به تیم ملی دعوت نمی‌شود

او در رابطه با درخشش احمد نوراللهی در دیدار های تازه تیم الوحده امارات و برگشت مجدد به تیم ملی او گفت: این بازیکن از لحاظ فنی اصلا مشکلی ندارد و در اکثر اردوهای تیم ملی وجود داشت اما به علت رفتاری که از خودش نشان داد فعلا در تیم ملی نخواهد می بود.

ادامه مطلب
سرمربی تیم ملی فوتبال مردان با همتای ملی پوشان بانوان ایران دیدار کرد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها