خوش آمدید

دوره آموزشی کشوری معراج آموزش تخصصی اقامه نماز در گلستان

دوره آموزشی کشوری معراج آموزش تخصصی اقامه نماز در گلستان


دبیر ستاد اقامه نماز اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان او گفت: این دوره  با وجود ۲۵۰ نفر از مبلغین و مبلغات با مقصد توانمندسازی روحانیون در مدارس، شیوه های نوین تبلیغ در مساجد برگزار شد.

به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان ، حجت الاسلام محمدعلی شاهینی دبیر ستاد اقامه نماز اداره‌ کل تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دوره آموزشی کشوری معراج آموزش تخصصی اقامه نماز اختصاصی ائمه جماعات روحانیون، مبلغین و مبلغات به همت اداره کل تبلیغات اسلامی، ستاد اقامه نماز و با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه آموزش و پرورش استان برگزار شد.

شاهینی افزود: این دوره  با وجود ۲۵۰ نفر از مبلغین و مبلغات با مقصد توانمندسازی روحانیون در مدارس، شیوه های نوین تبلیغ و جذب نوجوانان و جوانان در مساجد برگزار شد.

ادامه مطلب
اورونوف زمان زیاد خوبی را دارد طی می کند/تیمی هستیم که داریم تلاش می کنیم_تاشکن

وی او گفت: این کارگاه آموزشی با ۸ ساعت در فضای حقیقی و ۸ ساعت در فضای مجازی با وجود استاد باقری و استاد رجبی از اساتید برتر ستاد اقامه نماز سرزمین در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد. 

حجت الاسلام شاهینی افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، گواهی معتبر از سامانه مبشران دریافت خواهند کرد.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
وزیر ورزش و جوانان سرپرست دفتر سیاستگذاری و گسترش ورزش بانوان را منصوب کرد

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها