خوش آمدید

دورخیز برای ساخت چند سریال برای کودک و نوجوان تلویزیون/ ویژه های شبکه کودک و امید در نوروز و رمضان اعلام شد

دورخیز برای ساخت چند سریال برای کودک و نوجوان تلویزیون/ اختصاصی های شبکه کودک و امید در نوروز و رمضان اظهار شد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، نشست خبری مدیر شبکه کودک و امید اختصاصی اظهار برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان، رونمایی از فصل تازه ماجرای نوید، سند تربیتی شبکه کودک، نرم افزار فرااُمید و این چنین صفحه اختصاصی شبکه کودک و نوجوان در مطلب‌رسان شاد برگزار شد.

محمدصادق باطنی در ابتدای این نشست اصرار کرد: با همه محدودیت‌ها دست شبکه امید و کودک پر است. آنتن شبکه امید و کودک تولیدات تازه‌ای دارند. شبکه کودک در ایام ماه رمضان به بهانه جمع‌خوانی قرآن کریم و سرسفره خدا تبدیل به آنتن شبانه‌روزی می‌شود و ۱۴ ساعت برنامه تازه داریم. در شبکه امید نیز در طول روز ۹ ساعت برنامه تازه و تامینی داریم که برای اولین بار به این مقدار برنامه تازه داریم.

او گفت: در شبکه کودک چند اتفاق مهم در نوروز و رمضان می‌افتد. تحول شبکه در تولیدات عروسکی، ۶ برنامه عروسکی و خبر از ورود شبکه به تولیدات نو در این عرصه دارد. اتفاق بعدی پخش ۹ انیمیشن ایرانی سریالی تازه در شبکه که سابقه در نوروز و رمضان نداشته است که با تنوع جدیدی همراه باشیم.

ادامه مطلب
اختلال استرس بعد از سانحه گمان دندان قروچه را ۳ برابر می کند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

باطنی به دو برنامه سحر و افطار شبکه کودک اشاره کرد: انعطاف رمضانی شبکه کودک به غیر از باکس سحرگاهی به گفتن برنامه پربیننده پرورش کودک و افطار جنگ دخترانه جشن فرشته‌ها که بعد از اذان مغرب خواهیم داشت و آنتن شبکه را از نگاه دخترانه پیش می‌برد. این برنامه شاد و شیرین و پرورش گونه در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برنامه عروسک‌خونه خاطرنشان کرد: اتفاق دیگر آنتن، فصل دوم جشنواره عروسکی تلویزیونی عروسک‌خونه است. سال قبل با پیروزی دیدنی و قریب به ۲۰ میلیون رأی مردم در شبکه شاد و ۱۰۰ نمایش عروسکی به این جشنواره رسید و ۲۲ به قسمت رقابتی رفت در کنار قضاوت تخصصی، بچه‌ها هم انتخاب می‌کنند.

ادامه مطلب
وجود حداکثری در انتخابات نظام اسلامی را بیمه می‌کند

مدیر شبکه کودک و نوجوان تلویزیون در ادامه گفت: سال‌ها می بود حوزه عروسکی از سبد برنامه کودک کنار گذاشته شده می بود. یکی از این برنامه‌ها ماجراهای نوید فصل نهال من است. با نوشته درختکاری امروز آن را رونمایی کردیم حوالی ۲۰ اسفند پخش آن اغاز می‌شود. کاراکترهای این انیمیشن روزانه به آنتن می‌آیند درمورد درخت و درختکاری سخن بگویید می‌کنند.

باطنی درمورد اختصاصی‌های نوروزی و رمضانی شبکه امید خاطرنشان کرد: در شبکه امید دست پری برای نوجوانان داشته باشیم در آخرین نظرسنجی در فصل تابستان شبکه دوم انتخاب نوجوانان و در فصل پاییز شبکه سوم انتخاب نوجوانان بوده است. ۵۲ درصد از نوجوانان در نظرسنجی‌ها محتوای نوجوانان را از شبکه امید جستوجو کنند. شبکه امید توانسته جای خوبی در بین نوجوانان اشکار کند.

وی این چنین درمورد برنامه استعدادیابی مجری نو، او گفت: در رابطه برنامه‌های نوروز و رمضان شبکه امید، برنامه تلویزیونی مجری‌نو است. مجری‌های متنوعی می باشند از شبکه امید به دیگر شبکه‌ها رفته‌اند. به این جمع‌بندی رسیدیم یک برنامه استعدادیابی در این حوزه داشته باشیم. مجری برنامه سعید شیخ زاده خواهد می بود که تعداد بسیاری اجرا به دست ما رسیده که این برنامه بتواند توانایی های جدیدی را در عرصه مجری به تلویزیون معارفه کند که در ایام نوروز روی آنتن می‌رود.

ادامه مطلب
صدا و سیما در سال 1402، برگشت چهره ها و چند مسئله مهم_تاشکن

مدیر شبکه امید در خصوص بازی ویزیون او گفت: برنامه دیگر «بازی ویزیون» با گفتن تخصصی در ایام نوروز روی آنتن می‌رود. که مجری و تهیه‌کننده آن در حوزه تولیدات بازی نقش‌آفرین بوده‌اند. فصل تازه با محوریت گیم استریم به پخش می‌رسد. یک اتفاق اختصاصی همزمان با پخش این برنامه اپلیکیشن فراامید و یک پیوند تشکیل کند. بچه‌ها همزمان با پخش بازی ویزیون و برخی برنامه‌های دیگر به پشتیبانی تکنولوژی این اپلیکیشن رقابت جمعی داشته باشند و رقابت آنلاین اتفاق می‌افتد و این اتفاق ورود به یک فضای تازه تکنولوژی خواهد می بود. این اتفاق این چنین مقدمه شبکه بازی است در تابستان با همکاری بنیاد بازی‌های رایانه‌ای ۳ ساعت برنامه اختصاصی در شبکه امید داشته باشیم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
استخدام ۲۵ هزار نفر در وزارت بهداشت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

وی در خصوص اختصاصی‌ای با نوشته فلسطین برای نوجوانان در شبکه امید این مسئله را یادآور شد: اختصاصی برنامه تازه در نوروز و رمضان برنامه ۲۰۴۰ خواهد می بود. در هر تکه به بهانه فلسطین یک معلم تاریخ پژوهشی را اراعه بدهد. فرم برنامه فرم تازه‌ای است و توانایی شیرینی را برای ربط مخاطب تشکیل می‌کند.

باطنی درمورد اختصاصی برنامه ایران سرود که تحویل سال شبکه امید است، او گفت: در شبکه امید پخش ایران سرود را با پشتیبانی نهضت پخش موثری را روی آنتن داشت و حجم بالای توانایی سرود، سال تحویل شبکه امید را به جشن گروه‌های سرود برتر در سرزمین با قالب بازی و نشاط و سرود ساعات جالبی را در تحویل سال داشته باشیم که با چند خواننده نقل سخن بگویید شده که از ۲۸ اسفندماه تا تحویل این اختصاصی برنامه نچتدارم دیده شده به طور ضبطی خواهد می بود.

او گفت: جنگ شبانه کوچه بهار با محوریت فضای نوجوانانه از پارک لاله خواهد می بود. به غیر از برنامه‌های تولیدی، برنامه همآهنگ پخش آن را در نوروز و رمضان خواهیم داشت. آثار تامینی خارجی شامل دو سریال انگلیسی و آمریکایی و ۴ انیمیشن خارجی، فصل تازه انیمیشن ج‌پانمردان و باکس سینمایی ۳۰ فیلم تازه آماده شده که باکس جذابی را رقم می‌زند. دو فیلم ایرانی بیرون و سوییپر در این ایام پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
سریال «مادر سوجان» به آنتن تلویزیون نزدیک می شود + عکس_تاشکن

باطنی درمورد یک پویش مشترک گفت: یک پویش مشترک کودک و نوجوان «از آن بگو» قرار است بچه‌ها اذان‌های خودشان را بفرستند و فرهنگ اذان گفتن به این واسطه احیا و تحکیم شود. ان‌شاالله این سنت را به طور اختصاصی احیا کنیم.

مدیر شبکه کودک و نوجوان درمورد ساخت چند سریال برای سال آتی و عروسک جناب خان، افزود: در شبکه امید یک سریال و در شبکه کودک سه سریال دورخیز کردیم که روی آنتن داشته باشند. تشکیل سینمایی و سریالی گران است. این چنین درمورد عروسک جناب‌خان هم باید بگویم بنای برنامه سازی با عروسک جناب خان نداریم چون این عروسک متعلق به شبکه نسیم است.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها