خوش آمدید

تصویر تلویزیون مناسب بازی

بهترین تلویزیون های گیمینگ | برترین مانتیورهای مناسب بازی ۲۰۲۴


تلویزیون‌های گیمینگ تأثیر تکذیب نشدنی بر توانایی بصری بازی‌ها دارند و یکی از با اهمیت ترین تجهیزات مورد نیاز گیمرها محسوب خواهد شد. با گذشت زمان، وضوح عکس و کیفیت ساخت نمایشگرها پیشرفت چشم‌گیری داشته است. برای انتخاب بهترین تلویزیون گیمینگ، باید به نکاتی همانند نرخ بروزرسانی و رزولوشن عکس دقت داشت.

به علت متنوع بودن نمایشگرهای مخصوص بازی، با اختلاف قیمت قابل توجهی بین تلویزیون‌های گوناگون روبه رو هستیم. در این راهنمای خرید بهترین تلویزیون مناسب بازی از ویجیاتو، به معارفه بهترین تلویزیون‌ های گیمینگ و بازدید ویژگی‌های آن‌‌ها می‌پردازیم.


مشخصات بهترین تلویزیون گیمینگ

قبل از انتخاب و خرید بهترین تلویزیون برای گیم، باید با ویژگی‌های آن آشنا باشید. این نوع نمایشگرها دارای ویژگی‌های بخصوصی می باشند که آن‌ها را از بقیه تلویزیون‌ها نزدیک می‌کند. یکی از ویژگی‌های این نمایشگرها، نرخ تازه‌سازی بالای آن‌ها است. نرخ بروزرسانی یک مانیتور با هرتز اندازه گیری می‌شود و به تعداد بروزرسانی‌های عکس مانیتور در یک ثانیه اشاره دارد. این چنین بهترین تلویزیون مناسب گیم، باید رزولوشن بالایی داشته باشد.

از ویژگی‌های تلویزیون‌ مناسب بازی، می‌توانیم به وضوح عکس اشاره کنیم. کنسول‌های نسل تازه توانایی اجرای بازی‌ها را با رزولوشن ۴K دارند. از این رو منفعت گیری از یک تلویزیون با وضوح عکس ۴K پیشنهاد می‌شود. نرخ تازه‌سازی بالا، علتروان‌تر شدن و افزایش شدت نمایش تصاویر در صحنه‌های سریع خواهد شد. این چنین بهترین تلویزیون مناسب گیم باید از فناوری‌هایی همانند HDR و VRR نیز حمایتکند.

تصویر تلویزیون گیمینگ

اندازه صفحه نمایش تلویزیون گیمینگ اهمیت بسیاری ندارد و انتخاب اندازه صفحه نمایش، زیاد تر به علاقه فردی وابسته است. بهترین تلویزیون گیمینگ با منفعت‌گیری از تکنولوژی‌های گوناگون، علتارتقای توانایی کاربری می شود. تکنولوژی‌ VRR علتکاهش لگ عکس و بهبود توانایی گیمرها می‌شود. این چنین فناوری HDR با افزایش گستره رنگ‌ها و سطح روشنایی، علتواقع‌گرایانه‌تر شدن تصاویر در بازی می‌شود. در ادامه به معارفه بهترین تلویزیون‌ها برای بازی می‌پردازیم.

ادامه مطلب
دیپلماسی هوشمندانه انرژی دولت سیزدهم مراودات تجاری ایران را افزایش داد_تاشکن

تلویزیون گیمینگ سامسونگ مدل S95 OLED

کمتر فردی نام برند سامسونگ (Samsung) را نشنیده است. این کمپانی در طول سال‌های قبل با اراعه محصولات متنوع و خوش‌ساخت، به یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای دنیا تبدیل شده است. یکی از بهترین تلویزیون های مناسب بازی این برند، با قیمت خرید بالا مدل S95 است.

تصویری از نمایشگر گیمینگ سامسونگ

این نمایشگر با قیمتی نزدیک به ۹۷ میلیون تومان در بازار سرزمین به‌ فروش می‌رسد. یکی از ویژگی‌های این محصول، طراحی شیک و چشم نواز آن است. این چنین این نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و محدوده جواب دهی ۶ میلی ثانیه انتخاب خوبی برای گیمرهای حرفه‌ای است.

تصویری از تلویزیون گیمینگ سامسونگ

تلویزیون گیمینگ سامسونگ با منفعت گیری از فناوری HDR در کنار روزولوشن ۴K علتبهبود توانایی بصری بازی‌ها و خلق تصاویر واقع‌گرایانه می‌شود. این نمایشگر از ۴ پورت HDMI و دو پورت USB پشتیانی می‌کند. درآخر حمایتاز فناوری VRR جهت بهبود توانایی بازیکنان می‌شود. بی‌تردید S95 OLED از جمله بهترین تلویزیون ها برای بازی کردن محسوب می‌شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مدل S95 OLED
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۶۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۶ میلی ثانیه
پورت‌ها ۴ عدد پورت ۲.۱ HDMI
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و HDR
قیمت نزدیک به ۹۷ میلیون تومان

تلویزیون مناسب بازی سونی مدل XR X90K

کمپانی سونی (Sony) یکی از محبوب‌ترین و شناخته شده‌ترین برندهای دنیای سخت افزار و سرگرمی است. این کمپانی ژاپنی، طی سال‌ها با تشکیل محصولات متنوع و باکیفیت به محبوبیت بسیاری دست یافته است و تقریبا در همه عرصه‌ها سخن‌های زیاد برای گفتن دارد. از بهترین تلویزیون ها برای گیم می‌توانیم به XR X90K از این برند اشاره کنیم.

تصویری از  تلویزیون گیمینگ سونی

تلویزیون گیمینگ سونی با قیمتی نزدیک به ۶۰ میلیون تومان در بازار اراعه می‌شود. این محصول از روزولوشن ۴K و فناوری ‌HDR حمایتمی‌کند. این چنین این نمایشگر گیمینگ با منفعت گیری از تکنولوژی انحصاری XR وضوح تصاویر نمایش داده شده را ارتقا می‌دهد.

تصویری از نمایشگر گیمینگ سونی مدل XR X90K

تلویزیون سونی مدل XR X90K از دو پورت USB و ۴ پورت ۲.۱ HDMI حمایتمی‌کند. این محصول با منفعت گیری از تکنولوژی VRR علتروان‌تر شدن تصاویر در محیط بازی‌ها می‌شود. این چنین نمایشگر ۶۵ اینچی سونی کاملا با کنسول نسل نهمی شرکت سونی سازگار است. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توانیم به نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی اشاره کنیم.

ادامه مطلب
بسته خبری صداوسیما| پخش صحنه های تکان دهنده از خشونت داعش در تلویزیون/ مجموعه مستندهایی با نوشته مقاومت آماده شد
مدل XR X90K
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۶۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۸ میلی ثانیه
پورت‌ها دو پورت USB و ۴ پورت ۲.۱ HDMI
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و HDR
قیمت نزدیک به ۶۰ میلیون تومان

تلویزیون ال‌جی مدل EVO C2

بدون شک برند ال‌جی (LG) یکی از پرطرفدار ترین کمپانی‌ها در چند سال تازه است. از محصولات متنوع این کمپانی می‌توان به بهترین تلویزیون مناسب بازی، مانیتورهای گیمینگ و گوشی موبایل اشاره کرد. تلویزیون گیمینگ ال‌جی مدل LG C3 جزو تلویزیون‌های خوش‌ساخت این کمپانی محسوب می‌شود.

تصویر تلویزیون مناسب بازی ال جی

این محصول با قیمتی نزدیک به ۶۰ میلیون تومان در بازار سرزمین حاضر است. این چنین طراحی زیاد شیک و چشم نواز این محصول به قیمت خرید آن می‌افزاید. تلویزیون ۵۵ اینچی کمپانی ال‌جی با وضوح عکس ۴K مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای است.

تصویری از نمایشگر گیمینگ ال جی مدل EVO C2

نمایشگر ال‌جی مدل EVO C2 دارای نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و تأخیر ورودی نزدیک به یک میلی‌ثانیه است. این نمایشگر یکی از بهترین تلویزیون های مناسب بازی در بازار سرزمین محسوب می‌شود. این تلویزیون مناسب گیم از چهار پورت HDMI 2.1 حمایتمی‌کند. در آخر این محصول با منفعت گیری از تکنولوژی VRR علتبهبود توانایی بصری و افت کم شدن فریم بازی‌ها می‌شود.

ادامه مطلب
صنعت نفت آبادان با برد مس رفسنجان برای بقا در لیگ خوشحال شد_تاشکن
مدل EVO C2
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۶۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۱ میلی ثانیه
پورت‌ها ۴ پورت ۲.۱ HDMI
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و HDR
قیمت نزدیک به ۶۰ میلیون تومان

تلویزیون‌ مناسب گیم تی‌سی‌ال مدل TCL C635

برند تی‌سی‌ال (TCL) یک تشکیل کننده چینی است که به اراعه کالاهای متنوع و با قیمت مناسب بین کاربران شاخته می‌شود. از محصولات متنوع این کمپانی، می‌توانیم به تلفنهای هوشمند و نمایشگر اشاره کنیم. در ادامه به بازدید یکی از نمایشگرهای خوش ساخت این کمپانی می‌پردازیم.

تصویر تلویزیون‌ تی‌سی‌ال

تلویزیون تی‌سی‌ال مدل C635 با قیمتی نزدیک به ۶۰ میلیون تومان یک تلویزیون مناسب گیم به شمار رفته و در بازار سرزمین بفروش می‌رسد. این نمایشگر از تکنولوژی‌هایی همانند VRR و HDR برای بهبود توانایی بصری بازیکنان منفعت گیری می‌کند. این چنین این تلویزیون با طراحی قشنگ و مدرن، از پورت‌های HDMI 2.1 نیز حمایتمی‌کند.

تصویر تلویزیون گیمینگ تی‌سی‌ال

نمایشگر ۷۵ اینچی این محصول وضوح عکس عالی را به کاربران اراعه می‌کند. این چنین این تلویزیون با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و تأخیر ورودی پایین، مناسب انجام بازی‌های آنلاین و رقابتی است. همه این ویژگی‌ها، این نمایشگر را در لیست بهترین تلویزیون‌‌ها برای گیم قرار می‌دهد.

مدل TCL C635
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۷۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۶.۵ میلی ثانیه
پورت‌ها ۲ پورت ۲.۱ HDMI
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و HDR
قیمت نزدیک به ۶۰ میلیون تومان

تلویزیون مناسب بازی سامسونگ مدل Samsung QN90A

سامسونگ از شناخته شده‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود. این برند با داشتن سابقه درخشان در ساخت انواع تلویزیون‌ و تلفنهای هوشمند، به یک کمپانی قابل مطمعن برای خریداران تبدیل شده است. تلویزیون گیمینگ سامسونگ مدل QN90A از سری بهترین تلویزیون ها برای بازی کردن و زیاد خوش‌ساخت این کمپانی به‌شمار می‌رود.

تصویر تلویزیون سامسونگ مدل QN90A

این محصول با قیمتی در نزدیک به ۷۵ میلیون تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. حمایتاز پورت HDMI 2.1 از مزیت‌های این محصول است. این چنین این نمایشگر ۶۵ اینچی از فناوری‌هایی همانند HDR و VRR برای بهبود کیفیت عکس منفعت گیری می‌کند.

تصویر تلویزیون مناسب بازی سامسونگ

این نمایشگر با حمایتاز نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و مقدار تأخیر پاسخگویی کم، مناسب کنسول‌های نسل تازه و کامپیوترهای رده‌ بالاست. این چنین این تلویزیون مناسب گیم برای ترقی توانایی بصری بازی‌ها، از تکنولوژی‌های ‌G-sync و FreeSync پشتیانی می‌کند.

ادامه مطلب
آرزوی سلامتی شهباز شریف برای رئیس جمهور ایران_تاشکن
مدل QN90A
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۶۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۹.۳ میلی ثانیه
پورت‌ها ۴ پورت ۲.۱ HDMI
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و G-sync و FreeSync و HDR
قیمت نزدیک به ۷۵ میلیون تومان

تلویزیون گیمینگ های‌سنس مدل Hisense U8K

برند های‌سنس (Hisense) یکی از بزرگ‌ترین تشکیل کنندگان تلویزیون در بازار جهانی است. در طی چند سال تازه این کمپانی با تشکیل تلویزیون‌های خوش ساخت و با قیمت مناسب به یکی از کمپانی‌های پرفروش تبدیل شده است. با دقت به ویژگی‌های نمایشگر مدل U8K این تلویزیون مناسب برای گیم بوده و قیمت خرید بالایی دارد.

تصویری از تلویزیون گیمینگ های‌سنس

قیمت تلویزیون گیمینگ های‌سنس نزدیک به ۴۵ میلیون تومان است. این محصول از طراحی قشنگ و مدرنی برخوردار است. این چنین حمایتاز تکنولوژی AMD FreeSync علتجلوگیری از پارگی تصاویر در بازی‌ها می‌شود. این چنین برای این مدل ۴ پورت‌ ۲.۱ HDMI در نظر گرفته‌ شده است.

تصویری از تلویزیون مناسب گیم های‌سنس

این نمایشگر ۵۵ اینچی با منفعت‌گیری از رزولوشن ۴K و نرخ‌ بروزرسانی بی‌نظیر ۱۴۴ هرتز، انتخاب خوبی برای توانایی بازی‌های چندنفره است. اگر به جستوجو یک محصول باکیفیت و با قیمت مناسب هستید، این نمایشگر می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

مدل U8K
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۵۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۴۴ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۵ میلی ثانیه
پورت‌ها ۴ پورت ۲.۱ HDMI
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و FreeSync و HDR
قیمت نزدیک به ۷۵ میلیون تومان

تلویزیون مناسب بازی ال‌جی مدل G3 OLED

کمپانی ال‌‌جی سال‌ها در عرصه ساخت و اراعه نمایشگرها فعالیت دارد. این چنین محصولات این برند، طبق معمول از کیفیت خوبی برخودار می باشند. اگر به جستوجو بهترین تلویزیون مناسب بازی خوش‌ساخت همراه با وضوح عکس عالی هستید، باید به این محصول نگاهی داشته باشید.

تصویری از تلویزیون مناسب بازی ال جی مدل G3 OLED

این تلویزیون مناسب بازی با قیمتی نزدیک به ۱۲۳ میلیون تومان در بازار سرزمین حاضر است. این محصول با اندازه ۵۵ اینچ و وضوح عکس ۴K پاسخگوی همه نیازهای یک گیمر حرفه‌ای خواهد می بود. این چنین نمایشگر ال جی مدل G3، با طراحی ظریف و شیک از قیمت خرید بالایی برخوردار است.

تصویر تلویزیون مناسب برای بازی ال جی

از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به حمایتاز تکنولوژی VRR و G-Sync اشاره کنیم. این نمایشگر با منفعت‌گیری از این ویژگی‌ها جهت بهبود کیفیت توانایی بصری بازیکنان می‌شود. پورت‌های این نمایشگر شامل چهار پورت HDMI 2.1 و سه درگاه USB می‌شود. این تلویزیون رده‌ بالا‌ با منفعت‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌ها، جزو لیست بهترین تلوزیون برای گیم است.

ادامه مطلب
تمرین ٩٠ دقیقه‌ای تیم ملی فوتبال با حضور سردار آزمون
مدل G3 OLED
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۵۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۵ میلی ثانیه
پورت‌ها ۴ پورت HDMI 2.1 و ۳ درگاه USB
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و G-sync و HDR
قیمت نزدیک به ۱۲۳ میلیون تومان

تلویزیون گیمینگ سونی مدل A95K OLED

کمپانی نام‌آشنای سونی یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های دنیای سخت افزار و گیمنگ است. این برند در طی سال‌ها با تشکیل محصولات باکیفیت، توانسته مطمعن خریداران را جلب کند. محصولات این کمپانی مدام از کیفیت زیاد خوبی برخوردار می باشند. تلویزیون گیمینگ سونی مدل A95K نیز از این قائده مستثنی نیست.

تصویر تلویزیون گیمینگ سونی

قیمت این نمایشگر ۵۵ اینچی در بازار سرزمین نزدیک به ۸۰ میلیون تومان است. از ویژگی‌های این محصول می‌توانیم به نرخ بروزرسانی بالا و حمایتاز تکنولوژی‌های بهبود عکس اشاره کنیم. این چنین پنل به‌کار رفته در این مدل دارای کیفیت بینظیری است. همه ویژگی‌های بهترین تلویزیون مناسب بازی در این نمایشگر وجود دارند.

تصویر تلویزیون مناسب بازی سونی

تصاویر نمایش داده شده توسط این نمایشگر، به لطف فناوری XR سونی و کیفیت بالای پنل OLED از کیفیت زیاد بالایی برخوردار می باشند. فناوری‌های منفعت گیری شده در این تلویزیون گیمینگ شامل G-sync، VRR، HDR خواهد شد. این چنین این نمایشگر امکانات اختصاصی‌ای همانند تأخیر ورودی افت یافته، برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ اراعه می‌کند.

مدل A95K OLED
صفحه نمایش رزولوشن ۴K و ۵۵ اینچ
نرخ بروزرسانی عکس ۱۲۰ هرتز
محدوده زمان جواب‌دهی ۲ میلی ثانیه
پورت‌ها ۲ پورت HDMI 2.1
ویژگی‌های خاص حمایتاز VRR و G-sync و HDR
قیمت نزدیک به ۸۰ میلیون تومان

سخن پایانی

انتخاب بهترین تلویزیون گیمینگ به علت تنوع بالای مدل‌های حاضر در بازار می‌تواند امری گمراه کننده باشد. انتخاب و منفعت گیری از نمایشگر مناسب، برای گیمرها حیاتی است. نمایشگرها تأثیر مستقیمی بر توانایی بصری گیمرها از بازی‌ها دارند. از این رو انتخاب بهترین تلویزیون مناسب گیم زیاد حائز اهمیت است.

در این مقاله به برسی و معارفه بهترین تلویزیون گیمینگ پرداختیم. برای انتخاب بهترین تلویزیون‌ مناسب گیم باید به ویژگی‌هایی همانند زمان جواب‌دهی پایین، نرخ تازه‌سازی بالا و نوع صفحه‌نمایش دقت کرد. این چنین حمایتاز ویژگی‌هایی همانند VRR یا HDR زیاد حائز اهمیت است.

بهترین برندهای تلویزیون‌های گیمینگ کدامند؟

معتبرترین تشکیل کنندگان تلویزیون، سونی (Sony)، سامسونگ (Samsung)، ال‌جی (LG) و های‌سنس (Hisense) می باشند.

بهترین تلویزیون برای بازی کدام است؟

بهترین تلویزیون برای گیم، باید ویژگی‌های همانند نرخ‌ تازه‌سازی بالا، وضوح عکس و پشتیانی از فناوری‌هایی همانند VRR و HDR را داشته باشد.

تکنولوژی HDR چطور کار می‌کند؟

فناوری HDR با افزایش گستره رنگ‌ها و سطح روشنایی علتواقع‌گرایانه‌تر شدن تصاویر می‌شود.

نرخ تازه‌سازی بر توانایی بازی‌ها تأثیر گذار است؟

نرخ بروزرسانی بالا علتروان‌تر شدن و افزایش شدت عکس در صحنه‌های تند می‌شود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها