خوش آمدید

اولین بنچمارک‌های مک‌بوک ایر M3 منتشر شد

اولین بنچمارک‌های مک‌بوک ایر M3 انتشار شد


نتایج اولیه بنچمارک‌های مک‌بوک ایر M3 اپل اشکار شد. این بنچمارک‌ها نگاهی دقیق‌تر به کارکرد تراشه M3 در تازه ترین لپ‌تاپ‌های اپل اراعه می‌دهد.

به‌گزارش MacRumors، تست‌های به‌دست‌آمده از بنچمارک Geekbench 6.2.2 مشخص می کند که مک‌بوک ایر M3 به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم، در تست تک‌هسته‌ای به امتیاز ۳۱۵۷ و در چندهسته‌ای به ۱۲۰۲۰ دست یافته است. این نتایج با شناسه Mac15,13 به ثبت رسیده‌اند که نشانگر مدل ۱۵ اینچی مک‌بوک تازه است.

مک‌بوک ایر قبلی با تراشه M2 و ۱۶ گیگابایت حافظه، امتیاز تک‌هسته‌ای ۲۶۱۰ و چندهسته‌ای ۱۰۱۲۰ را ثبت کرده می بود. به این علت، تراشه M3 تازه در قیاس با تراشه M2، در عرصه پردازش‌های تک‌هسته‌ای تقریباً ۲۰ درصد عملکردی بهتر و در آزمون چندهسته‌ای نیز ۱۸ درصد بازدهی زیاد تر دارد.

قیاس مک‌بوک ایر M3 با دستگاه‌های نسل قبل

انتظار می‌رفت مک‌بوک ایر تازه به‌همراه CPU با ۸ هسته، GPU با ۱۰ هسته و حمایتاز حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه یکپارچه، این چنین کارکرد مساعد را به‌نمایش بگذارد. مطابق حرف های اپل، این محصول تازه ۶۰ درصد سریع تر از مدل M1 و ۱۳ برابر سریع تر از مک‌بوک ایر تجهیزبه پردازنده‌های اینتل است.

ادامه مطلب
مدیرعامل ایرانی Masimo خواستار عذرخواهی کوپرتینویی‌ها درمورد اپل واچ شد
آخرین مطالب

اپل پذیرفتن پیش‌خواست‌های مک‌بوک ایر M3 را از دوشنبه ۴ مارس (۱۴ اسفند ۱۴۰۲) اغاز کرد. تحویل و اراعه رسمی این مک‌بوک ایرهای تازه نیز از روز جمعه ۸ مارس (۱۸ اسفند ۱۴۰۲) اغاز می‌شود. قیمت مدل پایه (۱۳ اینچی) این دستگاه تازه در ایالات‌متحده، ۱۰۹۹ دلار است. اکنون نیز نسل قبلی مک بوک ایر ۱۳ اینچی به‌همراه تراشه M2، با قیمت ۹۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها